صفحه کابینت پرسلان

صفحه کابینت پرسلان

صفحه کابینت پرسلان؟

پرسلان از پخت ترکیب کائولن، فلدسپات، گرانیت و سیلیس در فشار و دمای بالا تولید می شود. امروزه این محصول با جدیدترین تکنولوژی ها تولید شده وبه دلیل زیبایی وامتیازات ویژه ای که دارد، در دکوراسیون داخلی، کانتر، جزیره و صفحات کابینت آشپزخانه و روشویی های سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته است.
صفحه کابینت پرسلان در مقایسه با سایر مواد محبوب مانند کوارتز و گرانیت، خاصیت خود را حفظ می کند و دارای جوانب مثبتی است. در سال های اخیر پرسلان از نظر کیفیت پیشرفت زیادی داشته است. دوام و تنوع زیاد طرح و رنگ این محصول باعث افزایش قابل توجه محبوبیت آن شده است.

صفحه کابینت پرسلان

مزایای صفحه کابینت پرسلان

در ادامه به ویژگی های صفحه کابینت های پرسلان اشاره می شود:

مقاوم در برابر آب

صفحه کابینت پرسلان به دلیل ساختار غیر متخلخل خود در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و جذب آب آن کمتر از 5/0 درصد است. این امر باعث شده تا ضد آب باشد و و معمولاً روی سطح آن لکه نشده و به راحتی تمیز می شود.

مقاوم در برابر خراش

صفحه پرسلان در برابر خراش مقاومت بالایی دارد و مانند گرانیت و کوارتز خراشیدن آن بسیار دشوار است. این ویژگی باعث می شود تا این نوع صفحه کابینت با گذشت زمان درخشندگی و شفافیت خود را از دست ندهند و زیبایی آن ها ماندگار باشد.

مقاوم در برابر حرارت و گرما

صفحه پرسلان در دمای بسیار بالا تولید می شود؛ بنابراین در مقابل حرارت مقاوم است و ظروف داغ به سطح آن آسیب نمیرساند.

مقاوم در برابر مواد شیمیایی

پرسلان در برابر بسیاری از مواد شیمیایی مقاوم است و با ریختن مواد غذایی و نوشیدنی های اسیدی، روی سطح آن لکه ایجاد نمی شود. همچنین، پرسلان در برابر مواد شیمیایی تغییر رنگ نمی دهد و سفید نمی شود اما گاهی اوقات در صفحه کابینت کوارتز اتفاق می افتد.

سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت

پرسلان از مواد ۱۰۰٪ طبیعی، خام و بر پایه رس ساخته شده است بنابراین، پس از سال ها استفاده، می توانید صفحه پرسلان قدیمی خود را به راحتی بازیافت کنید.

مقاوم در برابر نور ماورا بنفش

در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید نیز مقاوم است، به طورمثال برای میزهای آشپزخانه در فضای باز انتخاب بسیار خوبی است.

قیمت صفحه کابینت پرسلان:

پارامترهایی مانند رنگ، الگو، بافت و سبک خاص لبه ها در قیمت نهایی صفحه کابینت پرسلان تاثیر دارد. به علاوه برش های سینک ظرفشویی، درزها و پیچیدگی کلی در فرایند نصب بر قیمت تمام شده آن تأثیر خواهد گذاشت.