پارکت لمینیت لاکچری (Luxury)

پارکت لمینیت لاکچری(Luxury)

مشخصات فنی پارکت لمینت لاکچری:

نام پارکت: لاکچری / Luxury
ضریب سایش : AC3
نوع کلیک : ولنگه
دانسیته : 880
روکش : ضد خش Overlayer
ضخامت پارکت: 8 میلیمتر
عرض هر تایل پارکت: 200 میلیمتر
طول هر تایل پارکت: 1280 میلیمتر
تعداد پارکت در هر بسته: 8 تایل
سطح پوشش هر بسته پارکت: 1.817 مترمربع
کشور سازنده : ایران

با توجه به اینکه پارکت لمینت لاکچری از زیبایی و کیفیت خاصی برخوردار است جایگزین مناسبی برای شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون پارکت لمینت هاوس بادن،پارکت لمینت گسپه،پارکت لمینت گرین کلیک،پارکت لمینت فورمیکا، پارکت لمینت داچ فلور ،پارکت لمینت کرونو فیکس ، پارکت لمینت ایزوفام ، پارکت لمینت یشیل و یا ویکتوریا فلور می باشد.

پارکت لمینیت لاکچری(Luxury) محصول کشور شرکت یشیل پروفیل ایران با تکنولوژی آلمان می باشد،ضخامت این نوع لمینت 8 میل می باشد ودارای ضریب تراکم پذیری بالا با مغزی HDF و استاندارد AC3 مناسب برای اماکن تجاری با تردد متوسط نظیر فروشگاه ها ، دفاتر کار و رستوران ها می باشد .کلیک مربوط به لمینت لاکچری دارای نری ومادگی خیلی قوی و مناسبی (کیلیک ولنگه)می باشد که باعث بالارفتن مقاومت نسبت به رطوبت می شود. پارکت لمینت لاکچری به دلیل داشتن پارافین در کلیک های آن موجب می شود تا در هنگام راه رفتن سر و صدای کمتری ایجاد کند و همین طور در برابر نفوذ آب مقاومت کند و کلیک های با استحکامی ایجاد نموده و راحت در یکدیگر چفت شوند. پارکت لمینیت لاکچری دارای ده سال ضمانت می باشد.
ضخامت پارکت لمینیت لاکچری(Luxury) باعث می شود که زمان زیادی در محیط مورد استفاده قرار بگیرد.این نوع لمینت نسبت به سیستم گرمایش از کف طراحی شده است ومقاومت بسیارخوبی دارد. تعداد تایل در هر بسته 8 عدد و متراژ هر باکس این نوع لمینت 1.817متر مربع می باشد.ابعاد هر تایل 200عرض* 1280 طول می باشد. بهترین لمینیت و کف پوش و مناسب برای هر محیط است.

لینک دریافت کاتالوگ پارکت لمینت لاکچری