پارکت لمینت مستر (MASTER)+کاتالوگ ۲۰۲۲

پارکت لمینت مستر

مشخصات فنی پارکت لمینت مستر :

پارکت مستر
نام محصول مستر (MASTER)
مغزی چامسون ترکیه(HDF)
روکش آلمانی Schattdecor
استاندارد AC4/32
نوع کلیک Valinge سوئد
سازگاری با محیط زیست E1
ضخامت 8 میلیمتر
تعداد تایل 8 عدد
ابعاد هر کارتن (1.824 متر مربع سطح پوشش)=(8 عدد تایل)*(1200 میلیمتر طول)*(190 میلیمتر عرض)
ساخت کشور ایران (تکنولوژی آلمان)

با توجه به اینکه پارکت لمینت مستر از زیبایی و کیفیت خاصی برخوردار است جایگزین مناسبی برای شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون پارکت لمینت مون لاک، پارکت لمینت هاوس بادن،پارکت لمینت گسپه،پارکت لمینت گرین کلیک،پارکت لمینت فورمیکا، پارکت لمینت داچ فلور ،پارکت لمینت کرونو فیکس ، پارکت لمینت ایزوفام ، پارکت لمینت یشیل و یا ویکتوریا فلور می باشد.

سمپل رنگ پارکت مستر :

پارکت لمینت مستر (MASTER) ساخت شرکت یادمان تجارت چنار ایرانیانمی باشد. پارکت لمینت مستر (MASTER) از تازه ترین برندهایی ست که از جدیدترین تکنولوژی های آلمانی در تولید آن استفاده شده است.
مقاومت سایشی پارکت مستر (MASTER) AC4 است. مقاومت سایشی نشان دهنده میزان دوام سطحی پارکت لمینت در برابر خط و خش و خراش می باشد و از AC3 تا AC6 و حتی مقادیر بالاتر را شامل می شود. هر چه این عدد بزرگتر باشد مقاومت سطحی نیز بالاتر خواهد بود. به این ترتیب لمینتی که دارای مقاومت سایشی AC4 است نسبت به لمینت AC3 مقاومت بالاتری دارد. با این حال مقادیر بالای AC4 مناسب فضاهای خاص مثل فرودگاهها و بیمارستان ها می باشد.
پارکت لمینت مستر (MASTER) دارای مغزی HDF چامسان ترکیه با چگالی بالای ۸۰۰ است. چگالی یا تراکم لایه مغزی ضامن مقاومت لمینت در برابر انواع ضربات و آسیب های ناشی از قرارگیری جسم سنگین بر روی آن است. این درحالیست که برخی از انواع لمینت ها به جای HDF از MDF تهیه شده اند. این لمینت ها بشدت در برابر صدمات آسیب پذیر هستند.
لایه اورلی پارکت مستر (MASTER) شات دکورآلمان می باشد و از نظر دوام و کیفیت ایده آل است. لایه اورلی لایه ای بی رنگ است که بر روی لمینت قرار می گیرد و از ایجاد آسیب های سطحی بر روی آن جلوگیری می کند. فقدان آن پارکت لمینت را بشدت در برابر خط و خش آسیب پذیر کرده و از عمر مفید آن بشدت می کاهد.

برای دریافت کاتولوگ پارکت مستر 2022 از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود کاتولوگ پارکت مستر  AGT