پارکت لمینت فندی(FENDI)

پارکت لمینت فندی

مشخصات فنی پارکت لمینت فندی

پارکت فندی
نام محصول پارکت لمینت فندی (FENDI)
مغزی HDF
روکش
نوع کلیک سوپر ولنگه پارافین دار
ضریب سایش AC4
استاندارد E1
ضخامت ۸ میلیمتر
تعداد تایل ۸ عدد
ابعاد هر کارتن (۱.۸۱ متر مربع سطح پوشش)=(۸ تایل)*(۱۲۰۰ میلیمتر طول)*(۲۰۰ میلیمتر عرض)
ساخت کشور ایران

با توجه به اینکه پارکت لمینت فندی از زیبایی و کیفیت خاصی برخوردار است جایگزین مناسبی برای شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون پارکت هاوس بادن،پارکت لمینت گرین کلیک،پارکت لمینت فورمیکا، پارکت لمینت داچ فلور ،پارکت لمینت کرونو فیکس ، پارکت لمینت ایزوفام ، پارکت لمینت یشیل و یا ویکتوریا فلور می باشد.

کالیته رنگ پارکت لمینت فندی

پارکت لمینت فندی (FENDI) دارای مغزی HDF با مقاومت سایشی AC4 می باشد.پارکت فندی از لمینت‌های با کیفیت ایرانی است که در مقاومت سایشی AC4 تولید می‌شود، متراژ هر بسته‌ی پارکت فندی 1.81 می‌باشد، شما لمینت فندی را می‌توانید برای محیط‌های اداری و مسکونی استفاده کنید.
پارکت لمینت فندی از طریق کلیک های نر و مادگی به یکدیگر متصل میشود که مانع نفوذ آب از درزهای میان پارکت ها شده و کاملا در یکدیگر جفت میشوند. از مزایای پارکت فندی میتوان به استحکام بالای آن و مقاومت در برابر ضربه، خش و خراشیدگی اشاره کرد. مزیت این نوع اتصال در آن است که بر خلاف سرامیک و سایر پارکت هایی که از چسب استفاده می شود اسیب به سطح زیرین وارد نمی کند . همچنین پارکت لمینت فندی عایق حرارت نیز می باشد و حتی میتوان بر روی سطوحی که مجهز به گرمایش از کف هستن نیز استفاده کرد.کلاس سایش پارکت فندی AC4 می باشد.
در مجموع پارکت فندی با توجه به قیمت و کیفیت مناسب جزء پارکت لمینیت های متوسط به خوب می باشد که به شما پیشنهاد می نماییم.

ویژگی های پارکت لمینت فندی(FENDI) :

• عایق گرما، سرما و صدا می باشد. پارکت فندی این امکان را فراهم می کند تا همیشه از یک دمای متعادل در کف ساختمان بهره مند باشید.
• ضربه پذیری لمینت فندی بسیار بالاست و میزان آسیب را به حداقل ممکن می رساند..کاهش میزان آسیب دیدگی در نتیجه سقوط اشخاص یا اشیاء! همانطور که می دانید اگر افراد یا اشیا روی کفپوش های سنگی و سرامیکی سقوط کنند احتمال وقوع آسیب بسیار زیاد است.
• قیمت پارکت فندی در مقایسه با کیفیت آن بسیار ایده آل است و این گزینه به عنوان یکی از مهمترین مزایای خرید برند فندی می باشد.
• انواع پارکت فندی با رنگ های مختلف قابلیت استفاده در ساختمان هایی با سبک های متفاوت اعم از سبک مدرن، معاصر و کلاسیک را دارد.

برای دریافت کاتولوگ پارکت لمینت فندی 2023 از لینک زیر استفاده نمایید.

 دانلود کاتولوگ پارکت لمینت فندی