پارکت لمینت جناغی اسپیرو(Espiro)

پارکت لمینت اسپیرو

مشخصات فنی پارکت لمینت جناغی اسپیرو

پارکت اسپیرو
نام محصول پارکت لمینت اسپیرو (Espiro)
مغزی HDF
کلاس تردد AC4/32
ضخامت 8 میلیمتر
تعداد تایل 8 عدد
ابعاد هر کارتن (۲.۸۱۳ متر مربع سطح پوشش)=(۱۰ عدد تایل)*(۱۲۰۸.۵ میلیمتر طول)*(۲۹۱ میلیمتر عرض)
ساخت کشور ایران-وپال فلور

با توجه به اینکه پارکت لمینت اسپیرو از زیبایی و کیفیت خاصی برخوردار است جایگزین مناسبی برای شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون پارکت لمینت هاوس بادن،پارکت لمینت گسپه،پارکت لمینت گرین کلیک،پارکت لمینت فورمیکا، پارکت لمینت داچ فلور ،پارکت لمینت کرونو فیکس ، پارکت لمینت ایزوفام ، پارکت لمینت یشیل و یا ویکتوریا فلور می باشد.

کالیته رنگ پارکت اسپیرو

پارکت لمینت اسپیرو ،برگرفته از تکنولوژی روز اروپا و تحت نظارت استاندارد E1 تولید می گردد. پارکت جناغی اسپیرو در رنگ های انحصاری، طرح های مدرن با کیفیت AC4 ، مقاومت سایش بالا، ضخامت 8 میلیمتر، کلیک پارافین دارHDF و 5 سال ضمانت نامه کتبی مناسب برای فضاهای مسکونی وتجاری می باشد .
مغزی 8 میلی متری HDF ضخامت، ثبات و دوام فوق العاده ای را در این محصول ارائه می دهند. این ضخامت لمینت با ارائه توانایی مقاومت در برابر زندگی روزمره در خانه، می تواند در عین حفظ ظاهر عالی برای خانه ، ذهنیت بیشتری را به شما بدهد .
در تولید پارکت لمینت باید حتماً ازHDF استفاده شود و در صورت استفاده از HDF مشکلات مربوط پارکت لمینت‌ها که ناشی از مغزی که شامل ایجاد درز، ناخن‌گیر بودن، جذب سریع رطوبت و عمر مفید پائین است، به وجود نخواهد آمد. در نتیجه برندهای معتبر در تولید خود از HDF و مخصوصاً HDF پلاس که از کیفیت بالاتری برخوردار می‌باشد استفاده می‌کنند.

پارکت جناغی اسپیرو که برای فضا های سنتی یا فضاهایی که انتظار ایجاد حال و هوای سنتی را از آنها داریم بسیار پر کاربرد است و رواج فراوانی دارد در این طرح از نصب پارکت به صورت کله و راسته و عمود بر یکدیگر قرار گرفته ، و روی کف نصب می شود .
سبک خاص پارکت جناقی را در بازار به عنوان چیدمان زیگزاگی نیز می‌شناسند. در این سبک جذاب تایل‌های پارکت به صورت‌های هفت هشتی تکی یا چند تایی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. انتخاب این مدل چیدمان برای پوشاندن کف فضاهای بزرگ و گسترده بسیار هوشمندانه خواهد بود.
نصب پارکت جناقی به دلیل اندازه گیری‌های خاص آن از سایر انواع پارکت تخصصی‌تر می‌باشد.

درجه سایش پارکت لمینت اسپیرو AC4 می باشد که هم برای فضای ها مسکونی و هم برای فضای های تجاری کاملا مناسب می باشد .

برای دریافت کاتولوگ پارکت لمینت اسپیرو 2023از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود پارکت لمینت اسپیرو 2023