هایگلاس مونزا (MONZA)

هایگلاس مونزا

مشخصات فنی هایگلاس مونزا:

نام هایگلاس: مونزا/ Monza
ضخامت هایگلاس: 16 میلیمتر
عرض هایگلاس :1220 میلیمتر
طول هایگلاس: 2800 میلیمتر
تعداد ورق های گلاس در پالت: 20 ورق

هایگلاس مونزا شامل 4 گروه است که این گروهها شامل کد 1 (ساده) ، کد2 (طرح چوب )، کد 3(اکلیلی و هولوگرام) ،کد 4(سافت تاچ)می باشند.

با توجه به اینکه ورق هایگلاس مونزا از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون ایزوفام،اشک،دکو پنل،اکو پنل، ای جی تی ترکیه ، ایشیک ترکیه ، لامی گلاس ترکیه،واریو ترکیه و یا گلوس پن ترکیه می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

شرکت پارسیان چوب تولید کننده ورق هایگلاس مونزا (pannotech) می باشد.هایگلاس مونزا با ام دی اف خام کاستامانو و روکش آلمان در طرح و رنگبندی های متنوع، زیبا و براق، با تکنولوژی روز دنیا بوده است. ابعاد ورق های گلاس مونزا 16*280*122 سانتیمتر تولید می گردد.
از مزیت های هایگلاس پاتوتک ، زیبایی و تنوع رنگ و طرح است. به دلیل اینکه رنگ و طرح های مورد نظر ابتدا بر روی لایه های گلاس پاتوتک چسبانده و سپس روکش pvc بر روی آن قرار می گیرد، دست تولیدکنندگان برای انتخاب طرح و رنگ های بیشتر باز می شود. روکش شفاف و شیشه مانند pvc بر روی ورق ام دی اف مونزا، طرح و رنگ را با همان زیبایی اولیه نمایان می کند. این روکش فاقد هر گونه مواد شیمیایی است که هیچ آسیب و عارضه ای را به دنبال ندارد.
ورق ام دی اف مونزا ، به دلیل ساختار بی نقص و عیب روکش و چگالی مناسب فیبر خود، برای طراحی های مکان مورد نظر شما محصولی فوق العاده می باشد.
ورق هایگلاس مونزا با رنگ ها و طرح های سه بُعدی ترکیب چشمگیری دارد.مکانی که طراحی می کنید، با رنگ های 3 بُعدی هایگلاس مونزا ، بُعدی متفاوت به دست آورده و به دلیل درخشش، چشم ها را به خود خیره خواهد کرد.

ویژگی های هایگلاس مونزا :

مقاوم در برابر تغییر رنگ مقابل اشعه آفتاب
مقاوم‌در برابر خش
مقاوم در برابر رطوبت و مواد شوینده
تمیز کردن آسان
بدون موج
اثر آیینه ای و انعکاسی بالا
مغزی ام دی اف با تراکم بالا و E1
دوستدار محیط زیست
تنوع طرح و رنگ‌بالا

برای دریافت کاتولوگ هایگلاس لاریکس 2022 از لینک زیر استفاده نمایید.

 دانلود کاتولوگ هایگلاس لاریکس