صفحه کابینت ای ان جی (ANG)

آسیا نگار گلسار-ANG

مشخصات فنی صفحه کابینت ای ان جی ANG:

نام صفحه کابینت: ای ان جی/ ANG
ضخامت صفحه کابینت:۳۲ ,۶۴,۴۸میلیمتر
عرض صفحه کابینت:۶۰ سانتیمتر الی ۹۰ سانتیمتر
طول صفحه کابینت: ۴۱۰ سانتیمتر و۳۶۰ سانتیمتر

کالیته رنگ صفحه کابینت ای ان جی ANG:

صفحات کابینت ای ان جی (ANG) از ام دی اف درجه یک تایلند (وانا چای و …) و یا ام دی اف درجه یک مالزی تولید می گردد. با ضخامت های مختلف ۳۲،۴۸ و ۶۴ میل می باشد که سطوح پانل های تولید شده با روکش HPL (فرمیکا) توسط ماشین آلات مدرن پست فرمینگ (انحنا دادن فرمیکا در قسمت لبه صفحات گرد شده) می شود.
صفحات کابینت دو لب جهت استفاده در کابینت و مکانهایی که از دو سو آزاد باشند، این صفحات در طول ۴۱۰ سانتیمتر و۳۶۰سانتیمتر و عرضهای متنوع از۶۰ سانت الی ۹۰ سانت در ضخامت ۳۲ , ۶۴,۴۸میل قابل سفارش و تولید می باشد.
روکش کلیه صفحات کابینت تولیدی ای ان جی (ANG) متعلق به شرکت گنتاش ترکیه می باشد. ضخامت روکش ها 0/6 میل می باشد.صفحات کابینت یک لب جهت استفاده در کابینت و مکانهایی که از یک سو به دیوار ختم میشوند قابل استفاده می باشد.

فرمیکا، نوعی روکش مصنوعی است که با بهره گیری از مواد مختلف، ویژگی های آن را بهبود داده اند از آن جمله: مقاومت به مواد لک کننده، مقاوم به نفوذ آب، مقاوم به حرارت تا ۱۸۰ درجه، ضد خش بدلیل استفاده از لایه نازکی اکسید آلومینیوم در سطح رویی فرمیکا. درخت سبز مفتخر است به اینکه محصول صفحه کابینت را در رنگهای مختلف مات و هایگلاس با بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارایه نماید.
کاربرد: این صفحات جایگزین مناسبی برای سنگهای طبیعی هستند که صفحه یک لب گرد بعنوان تاپس، دو لب گرد بعنوان اپن، صفحات با عرض های بالا برای سیستم مدرن آشپزخانه بعنوان جزیره و حتی میزهای کنفرانس استفاده میشود.

محصولات مشابه