شرکت کومه سبزآرمانی

  • نام مدیر :

  • ایمیل مدیر :

  • مدیر فروش :

  • ایمیل مسئول فروش :

  • تلفن :

    77657613-14
  • فکس:

    77657613
  • موبایل :

  • آدرس :

    تهران، خیابان قیطریه، خیابان کتابی، خیابان شهید قاسمی، ساختمان شمس، پلاک 34، طبقه پنجم، واحد 14.
  • آدرس سایت :

    www.coomeh.ir
  • رزومه :

    شرکت “کومه سبز آرمانی” (سهامی خاص) در سال 1380 با هدف تولید، تأمین و اجرای مصالح نوین در صنعت ساختمان تأسیس شد و با تولید انواع مختلف سنگهای مصنوعی در داخل کشور و ارائه قیمتهایی مناسبتر نسبت به کالای مشابه وارداتی ،امکان استفاده طیف گسترده‌تری از مردم جامعه را از کالاهایی که اصولاً لوکس و گرانقیمت به شمار می‌روند، فراهم نموده‌است.

    این شرکت محصولات خود را با نام تجاری کومه به بازار عرضه می‌کند. کومه طی سالیانی که در عرصه تولید خانواده سنگهای مصنوعی فعالیت نموده، دستاوردهای ارزشمندی در زمینه دانش نوین این صنعت به‌دست آورده‌است. کومه شرکتی دانش‌بنیان است که در زمینه تخصص خود،صاحب تکنولوژی منحصر به فرد می‌باشد. نوآوری در زمینه تولید محصولات جدید با توجه به نیاز بازار مصرف، مؤید این امر است.

    اتکا به دانش فنی روز ، استفاده از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته و به‌کارگیری مواد اولیه مرغوب موجبات تولید محصولات خانواده سنگ مصنوعی با بهترین کیفیت را فراهم کرده‌است. همکاری پرسنل مجرب و متخصص در این امر و آموزش مستمر ایشان نیز در موفقیت کومه تأثیر انکارناپذیری داشته‌است.

    هدف ما تولید محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب است با این افق دید که کشور عزیزمان از وارد کردن محصول مشابه خارجی و خروج سرمایه‌های ملی بی‌نیاز شود.
    تلاش کومه همواره براین بوده است که مشتریان خود را جزیی از سازمان خود به شمار آورد و ضمن تعامل با آنها به ارتقای محصولات وخدمات خود بپردازد و این عمل در راستای خواست مشتری، خواسته بازار، ذائقه مشتریان و ملاحظات اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی صورت پذیرد.

    کومه اولین و تنها تولیدکننده این محصول در خاورمیانه است و صاحب دانش فنی و تکنولوژی تولید گرنکس به صورت انحصاری می‌باشد. گرنکس یک رویه سالید سرفیس (Solid Surface ) است که با ضخامت کمتر از پلی‌گرانیت به واسطه یک لایه اتصال بالانسر بر روی سه لایه mdf ریخته‌گری می‌شود. در خارج از ایران برای قسمت زیرین از نئوپان فشرده استفاده می‌شود اما کومه با توجه به تحقیقات بازار ایران و تجارب سالهای گذشته، با وجود هزینه بالاتر و دشواری بیشتر هنگام تولید،گرنکس را بر روی سه لایه mdf نصب می‌نماید. این اقدام به منظور احترام به نظر مصرف‌کننده ایرانی و نگرانی هموطنان ما از عدم مرغوبیت و دوام نئوپان صورت گرفته است. علاوه بر این گرنکس ویژگی دیگری دارد که در نوع خودش یکتاست و آن پوشش قسمت پشت سطح رویه از جنس سالید سرفیس (Solid Surface) است که منحصراً در کشور ما و در شرکت کومه به این نحو تولید می‌شود. این امر به علت فرهنگ استفاده بیشتر از آب در کشور ما نسبت به سایر کشورهاست، چرا که لایه نفوذ ناپذیر پشتی علی‌رغم تحمیل هزینه بالاتر به تولیدکننده، مصرف‌کننده ایرانی را از عدم نفوذ آب و عایق بودن صد در صد این محصول نسبت به مایعات اطمینان می‌بخشد. همه این موارد مراتب دوام بیشتر گرنکس در آشپزخانه، منزل و محل کار شما را ضمانت می‌کند.

    گرنکس علاوه بر موارد ذکر شده فوق سرعت و سهولت بالایی در نصب دارد؛ این امر موجب افزایش مطلوبیت این کالا شده‌است.
    نصب پلی‌گرانیت و گرنکس، – یعنی فرآیند تبدیل صفحات خام به رویه‌های آشپزخانه با طرح و ابعاد خاص ، میزها و سایر وسایل منزل که از این جنس ساخته می‌شوند – احتیاج به تخصص و دانش فنی و وسایل و تجهیزات مخصوص دارد. لذا شرکت کومه سمینارهای آموزشی مدون و دوره‌ای برای علاقمندان ورود به این عرصه برگزار می‌نماید و به کسانیکه دوره آموزشی و امتحان پایان دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند، گواهینامه نصب اعطا می‌کند.

    اگر صفحات پلی‌گرانیت و گرنکس توسط نصاب مورد تأیید کومه و با رعایت کلیه بندهای بیمه نامه ارائه شده نصب شده باشند، توسط شرکت کومه و با همکاری بیمه ایران ضمانت می‌شوند. لازم به ذکر است کومه با توجه به اطمینانی که از کیفیت محصول خود دارد این امکان را برای علاقمندان فراهم کرده‌است و استفاده از آن اختیاری است. شرایط بیمه را در بیمه و اطلاعات لازم در مورد دوره‌های آموزشی را در آموزش بخوانید.

    کومه کلیه ابزار و تجهیزات لازم برای نصب گرانکس را هم در مجموعه‌ای با نام گرنیفیکس ارائه می‌کند که تهیه آن برای نصابهای کومه که تمایل به استفاده از بیمه محصول هستند، لازم است. اطلاعات بیشتر را در گرنیفیکس بخوانید.