شرکت لونا وود

ترموود لوناوود
  • نام مدیر :

  • ایمیل مدیر :

    info@parsa-group.com
  • مسئول فروش :

  • ایمیل مسئول فروش :

    info@parsa-group.com
  • تلفن :

    77657613-4
  • فکس:

    77657613
  • موبایل :

  • آدرس :

    میدان تجریش, خیابان جعفری, کوچه سعادتی, پلاک 6, واحد 3

  • آدرس سایت :

    www.parsa-group.com
  • رزومه :

    گروه پارسا بابرند آلتن پيشينه و سابقه طولاني در امر صنعت ساختمان و نمای چوبی ساختمان، با هدف ارائه محصولات ساختمانی چوبی با کیفیت جهانی تاسیس گردید. آلتن با بهره گيري از جديدترين تكنولوژي های صنعت چوب كشور فنلاند (چوب فنلاندی)، قطب صنعت چوب دنيا، اولین ارائه دهنده مواد اولیه و آورده های چوبی متنوع در بخش های مختلف ساختمان مانند، نماي خارجي (Exterior Cladding)، نمای داخلی و … از شناخته شده ترین شرکت های اروپایی می باشد. لوناوود به عنوان اولین وارد کننده چوب های مخصوص فضای باز(ترمووود) جهت پاسخگویی به نیاز بازار دارای موجودی کالا با حجم بالا و تنوع محصول فراوان می باشد. چوب های فضای باز که گروه پارسا در بازار عرضه می کند، تماماً از کشور فنلاند و کمپانی لوناوود تهیه می شود. این مجموعه با تکیه بر سابقه طولانی در تهیه وتوزیع چوب ترمو ، شناخت خوبی از نیاز بازار داشته و علاوه بر پروفیل های پر مصرف بازار پروفیل های خاص با کار بردهای متنوعی از جنس ترمووود نیز در انبار موجود دارد
    لوناوود تولیدکننده ترمووود فلاندی با استفاده از چوب فلاندی می باشد ،كارخانه لوناوود در سال 2002 به عنوان اولين و بزرگترين كارخانه ترمووود در دنيا تاسيس گرديد. لوناوود معرف تخصص در زمينه عمل‌آوري چوب ترمو (Thermowood) با كيفيت بالا مي‌باشد.لوناوود صرفا از بهترين مواد خام، مقاوم و داراي كيفيت بالا تحت گواهينامه PEFC به عنوان ماده اوليه استفاده مي‌نمايد.رعايت استانداردهاي بسيار بالا در توليد، تنوع گسترده محصولات و طيف وسيع، لوناوود را به يك پديده جهاني در صنعت چوب فضاي باز تبديل كرده است.
    پروفیل های ترمووود شرکت لوناوود :
    پروفیل SHP مورد استفاده در نمای ساختمان، نمای داخلی ، پروفیل STP مورد استفاده در دکوراسیون فضای داخلی و سونا ، پروفیل SSS مورد استفاده در لوور و شیدر ، پروفیل HSS مورد استفاده در لوور و شیدر ، پروفیل UTS مورد استفاده در نمای ساختمان، نمای داخلی ، پروفیل UYL مورد استفاده در نمای ساختمان، نمای داخلی ، پروفیل UTV مورد استفاده در نمای ساختمان، نمای داخلی ، پروفیل LunaDeck Round مورد استفاده در کفپوش فضای باز ، LunaDeck2 مورد استفاده در ساخت کفپوش فضای باز ، پروفیل Luna Panel مورد استفاده در ساخت کفپوش، دیوارپوش، زیرسقف ، پروفیل LunaPost مورد استفاده در ساخت آلاچیق و پرگولا
    پارکت های Solid شرکت لونا وود در دو نوع (Tile) تایل و فاق و زبانه (Tongue & Groove ) تولید می شوند. این نوع پارکت های چوبی از گونه های راش، گردو،بلوط و …تولید می شوند. لایه حفاظتی سطحی (پوششی) از رنگ های پلی اورتان P.U ضدخش می باشد.
    پارکت چوبی لونا وود محصولی است سرشار از زیبایی، گیرایی و جذابیت که به واسطه ویژگی های محسور کننده خود به فضای خانه گرمی و آرامش می بخشد. این پدیده زیبا، علاوه بر گرمای دلپذیر ظاهری دمای محیط خود را نیز حفظ می کند. پارکت های پارلا از انواع گونه های بلوط، راش، توس، گیلاس، زبان گنجشک، گردو، مربائو و رز وود تولید می شوند.
    مای ترمووود حاصله در ساختمان متشکل از تعداد زیادی پروفیل ترمووود است . این پروفیل‌ها با کنار یکدیگر قرار گرفتن، در نهایت یک نمای متحد و زیبا را خلق می‌کنند. در هر نمای چوبی، می‌توان بسته به طراحی نما، از پروفیل‌های ترمووود مختلفی با طرح و ابعاد گوناگون استفاده کرد.
    تمامی پروفیل‌های ترمووود آلتن از جنس چوب ترمو کاج هستند و رده عمل‌آوری TD دارند. این پروفیل‌ها طولی بین 3 الی 6 متر دارند. هر یک از این پروفیل‌ها بسته به سفارش و نمای ساختمان کاربردهای متعددی داشته و در طرح‌ها و ابعاد مختلفی در دسترس هستند.
    آلتن به عنوان یکی از پیشگامان فروش کابینت چوبی، با جنس عالی در ایران است. آلتن با به کارگیری مدرن‌‌‌ترین تکنولوژی‌ها، محصولاتی با کیفیت جهانی برای مشتریان تولید می‌کند.
    امکان طراحی مدرن‌ترین و به روزترین مدل‌ کابینت چوبی در کنار تنوع بی‌ نظیر محصولات، برند آلتن را نسبت به سایر رقبا متمایز کرده است.