روکش PVC تک فیلم

روکش PVC تک فیلم

مشخصات فنی روکش پی وی سی تک فیلم :

روکش پی وی سی تک فیلم
نام محصول تک فیلم(Tak Film)
روکش هایگلاس،سافت تاچ،سوپر مات،وکیوم ممبران
عرض برش ۱۱۳-۱۲۷-۱۳۳سانتیمتر
ضخامت 0.18,0.13,0.3
طول ۴۱۰،۳۶۰ سانتیمتر
ساخت کشور ایران

کالیته رنگ روکش pvc تک فیلم :

پلی وینیل کلراید روکش هایی که با قابلیت انعطاف و استحکام بالا و همچنین تنوع بسیار بالا در رنگ و نقش در صنایعی مانند دیوارپوش، کف پوش، قرنیز و حتی مدل های ضخیم تر آن در صنایع تولید درب های داخلی و ضد سرقت، کابینت، میز و کمد و … بسیار کاربرد دارد.
اگر به عنوان خریدار و یا یک تولید کننده، مشتاق برای خرید این ماده اولیه برای تولید محصولات نهایی خود هستید، از عمده مشکلاتی که سرمایه ی شما را تهدید میکند؛ نازک بودن لایه های پی وی سی و استفاده از مواد اولیه ارزان قیمت و ضایعاتی و همچنین عدم داشتن توانایی و دانش کافی در زمینه تولید این محصول را میتوان نام برد.
تیم تولید تخصصی تک فیلم زیر نظر کارشناسان اروپایی و چینیِ متخصص، در تلاش بوده تا علاوه بر حفظ کیفیت با رعایت استاندارد های بین المللی و همچنین با واردات مواد اولیه مختص خود، همواره تکِ بازار ایران بوده باشد .

همچنین تیم تحقیق و توسعه شرکت تک فیلم که تحت لوای مجموعهء واحدِ بزرگتر با نام یکتا فیلم در حال بروزرسانی سیستم های تولید خود بوده و ارائه راهکار های خلاقانه را سر لوحه کار خود قرار داده است؛ که در این راه عنوان هایی مانند اولین تولید کننده روکش های هات استمپ و هایگلاس در ایران و چندین سال برند نمونه سال و واحد تولیدی برتر سال را به خود اختصاص داده است.
تمام این مطالب به همراه ضمانت کیفیت صد در صدی این اطمینان را به مشتریان خود میدهد، اعتماد برای همکاری را هیچگاه از دست نخواهند داد.

برای دریافت کاتولوگ روکش PVC تک فیلم 2023 از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود صفحه کابینت رادوود

محصولات مشابه