نوار پی وی سی ویسپان

ام دی اف هایگلاس ویسپان

مشخصات فنی نوار پی وی سی ویسپان :

نام نوار لبه: ویسپان / VISSPAN
ضخامت نوار لبه: 1 میلیمتر
عرض نوار لبه :20 میلیمتر
جنس نوار لبه: PVC

شرکت ویسپان قادر است با توجه به امکانات موجود در خطوط تولید نوار پی وی سی خود ، برای انواع طرح های مورد نیاز مشتریان ، بر اساس طرح و رنگ دلخواه ایشان ، نوار PVC مورد نیاز را تولید نماید.
نوار پی‌وی‌سی ویسپان ،فاقد بوی نامطبوع و بسیار بادوام است. ضربات شدید، ساییدگی مداوم و گرمای زیاد یا اشعه‌های مختلف روی آن تاثیر نمی‌گذارند. در طولانی مدت نیز دچار رنگ‌پریدگی نخواهند شد. این نوارها قابل بازیافت هستند و بنابراین برای طبیعت نیز خطر کمتری دارند.
کاربرد نوار لبه جهت پوشش مقاطع برش کاری شده از مصنوعات چوبی توسط دستگاههای لبه چسبان می باشد.
پوشش مقاطع قطعات، به منظور جلوگیری از نفوذ رطوبت و خوردگی از ویژگی های کارآمد و بسیار مهم این نوع نوار لبه میباشد . ضمناً صاف و صیقلی شدن مقاطع مصنوعات چوبی با استفاده از نوار پی وی سی مانع بروز آسیب های احتمالی برای افراد در محیط های مسکونی و اداری می گردد.
نوار لبه PVC ویسپان در انواع تک رنگ ، طرح چوب و براق با کیفیت بسیار مرغوب در ضخامت های 1میلی متر و عرض 20 میلیمتر و سایر سایز های درخواستی مورد نیاز صنایع چوب کشور تولید میگردد.
قابلیت ویژه نوار PVC ویسپان تطبیق رنگ بی نظیر ورق ها با نوار های تولیدی بوده که در نتیجه ، مصنوعات چوبی تولید شده با این محصولات از لحاظ هما هنگی رنگ رویه و مقاطع قطعات ، زیبایی چشمگیری خواهند داشت .

ویژگی های نوار pvc:

• نوار پی وی سی نحوی استفاده بسیار آسانی دارد.
• تنوع نوارهای پی وی سی بسبار بالاست.
• قیمت نوار pvc مقرون به صرفه است.
• این نوارها قابلیت بازیافت دارند.
• این نوارها به دلیل مقاومت بالا و سهولت استفاده در صنایع چوب مورد استفاده قرار می گیرند.
• نوار PVC از دوام و مقاومت بالایی برخوردارند و در برابر سایش، گرما، ضربات و اشعه ی فرابنفش از مقاومت بالایی برخوردارند و رنگ و شکل آن ها دچار تغییر نمی شود.