پارکت لمینت وِراوود ( VERA WOOD)

پارکت لمینت وِراوود ( VERA WOOD)

مشخصات فنی پارکت لمینت وِراوود

نام پارکت: وِراوود/ VERA WOOD
ضریب سایش :AC4
ضخامت پارکت: 8.3 میلیمتر
عرض هر تایل پارکت: 191 میلیمتر
طول هر تایل پارکت: 1204 میلیمتر
تعداد پارکت در هر بسته:8 تایل
سطح پوشش هر بسته پارکت: 1.8176 مترمربع
کشور سازنده :ایران

با توجه به اینکه پارکت لمینت وراووداز زیبایی و کیفیت خاصی برخوردار است جایگزین مناسبی برای شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون پارکت لمینت هاوس بادن،پارکت لمینت گسپه،پارکت لمینت گرین کلیک،پارکت لمینت فیشر،پارکت لمینت فورمیکا، پارکت لمینت داچ فلور ،پارکت لمینت کرونو فیکس ، پارکت لمینت ایزوفام ، پارکت لمینت یشیل و یا ویکتوریا فلور می باشد.

پارکت لمینت وِراوود ( VERA WOOD) تحت نظارت استاندارد E1 تولید می گردد پارکت وِراوود(VERA WOOD) در رنگ ها،طرح های مختلف و مناسب برای فضاهای مسکونی میباشد.لمینت وِراوود (VERA WOOD) دارای مغزی HDF با مقاومت سایشی AC4 و ضخامت 8 میل کلیک های مقاوم ولنگه وکلیک پارافین خورده می باشد و در مجموع پارکت وِراوود(VERA WOOD) با توجه به قیمت و کیفیت مناسب، جزء پارکت لمینیت های خوب می باشد که به شما پیشنهاد می نماییم.

ویژگیهای پارکت لمینت وِراوود

_ استحکام : مقاوم در برابر ضربه و فشار،لمینت مناسب سطح سخت

_ مقاومت : دوام و قدرت استثنایی بالای این محصول بدلیل ساختار خاصی که دارد باعث می شود برای سخت ترین کاربردها استفاده شود.

_ ضد اشعه : تغییر نکردن رنگ پارکت در مقابل نور خورشید و اشعه UV

_ طول عمر : پارکت وِراوود دارای 5 سال گارانتی می باشد.
_ لغزنده نبودن و داشتن قابلیت نصب آسان : سطح پارکت لمینت وِراوود لیز نیست و تایل های لمینت با طراحی علمی و پیشرفته بدون درز کنار هم قرار میگیرند که سطحی صاف و مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت با ظاهری زیبا و طبیعی جلوه میکند.