کف پوشهای مایستر

کف پوشهای مایستر

درسال 1930،” ژوزف شولته”، پایه های شرکت مایستر Meister را به عنوان یک شرکت تجاری پی ریزی کرد. با گذشت زمان و پس از جنگ جهانی دوم، “ژوزف شولته” فعالیت خود را گسترش داد تا اینکه درسال 1954 در قالب یک شرکت ، اولین سری از تولیدات پارکت خود را به بازار عرضه کرد. با مرور زمان مایستر با اضافه کردن محصولات مختلف به تولیدات خود، در سال 1980 پنجاه سال سابقه در تولید مصنوعات چوبی را جشن گرفت.
درسال 1986، اولین گروه پانلهای دیواری تولیدی شرکت به بازار عرضه گردید که با استقبال بی سابقه مشتریان نیز مواجه گردید. درسال 1993، سه محصول از تولیدات شرکت مایستر ورکه موفق به دریافت نشان فرشته آبی Blue Angle گردید.
این نشان به محصولات دوستدار محیط زیست Eco-Friendly از سوی موسسه بین المللی فرشته آبی اعطا می گردد. درسال 1999 شرکت مایستر، اولین لامینت های بدون صدا Silence را به بازار عرضه کرد. با استفاده از ترکیبات خاص در لایه زیرین لامینت، انعکاس صدا تا حد بسیاری در این محصولات کاهش می یابد. درسال 2001، مایستر پوششهای کف چوب پنبه ای و پوششهای لینولئوم را به بازار عرضه کرد.

کف پوشهای مایستر

کف پوشهای چوب پنبه ای مایستر با استفاده از لایه چوب پنبه ای درخت بلوط پرتغالی فرآوری شده و به عنوان یک گزینه مناسب در دکوراسیون فضای داخل به ویژه اتاق خواب به شمار می رود. در سال 2003، مایستر، پارکتهای HDF را به بازار عرضه نمود
سابق براین ، به صورت سنتی، پارکتها با استفاده از چسب واتصالات خاص نصب می گردید، اما پارکتهای HDF مایستر با لایه چوب طبیعی و بهره مندی از سیستم نصب کلیک به سرعت وسهولت نصب می گردند. در سال 2009 دو محصول از گروه محصول دیوارپوشهای مایستر به دلیل خلاقیت و نوآوری در طراحی موفق به دریافت جایزه از مؤسسه بین المللی نقطه قرمزRed Dot گردیدند. هم اکنون شرکت مایستر Meister آلمان، با بیش از 75 سال سابقه و تجربه در تولید فرآورده های چوبی و با بیش از هفتصد نفر نیروی انسانی در شهر “روتن” آلمان به فعالیت خویش ادامه می دهد.
نوآوری و خلاقیت دائمی و مستمر به عنوان فرهنگ سازمانی مایستر به شمار رفته و این شرکت به عنوان ماشین خلاقیت ونوآوری در عرصه محصولات چوبی دنیا مطرح است. توجه ویژه به مقوله کیفیت به عنوان ارزش محوری مایستر مطرح بوده و یکی از مهمترین عوامل موفقیت این شرکت به شمار می رود. محصولات این شرکت هم اکنون در گروههای پارکت، لامینت، پارکت چوب پنبه ای، لینولئوم، انواع دیوارپوش، دکورهای سقفی، روشنایی و ابزار و متعلقات نصب پارکت و لامینت به بازار عرضه می شود.