کفپوش کاینتکس – Kinetex

کفپوش کاینتکس - Kinetex

کفپوش کاینتکس(Kinetex) یک کف پوش کامپوزیت نساجی پیشرفته است که هم مشخصات اصلی یک کفپوش نرم پرز بلند را دارد و هم کارایی و مشخصات یک کفپوش سخت از نظر دوام و طول مفید عمر و کیفیت را دارا می باشد.
کفپوش کاینتکس(Kinetex)، یک کفپوش منحصر بفرد که به جای کفپوش های سطوح سخت پیشنهاد می گردد.
کاینتکس های کارخانه J+J شامل گروه بی همتایی از محصولات مورد نیاز جهت محیط های کوچک، مراکز درمانی، تحصیلی و اداری می باشد که علاوه بر اینکه مطابق استانداردهای بشری و با کارآمدی بالا می باشد، نسبت به سایر کفپوش های با سطوح سخت تجاری مشابه، اثرات مخرب زیست محیطی را ندارد.
کلید اصلی کارایی بالای کف پوش کاینتکس(Kinetex) در ساختمان و لایه های آن می باشد. به طوری که لایه ها وقتی با هم استفاده می شوند یک سطح نرم همه کاره و سبک می سازد که از لحاظ کیفیت همانند سطوح سخت می باشد.
J + J Flooring Group تولید کننده متنوعی از محصولات با طبقه بندی های تجاری و اداری می باشد که تمرکز آن روی استانداردهای محیط زیست می باشد و محصولات خود را از بهترین مواد اولیه و الیاف هایی از بهترین برندهای دنیا و با کیفیت بسیار بالا تولید می نماید.

مشخصات فنی موکت کاینتکس

تایل های کفپوش کاینتکس بصورت پشت چسبدار بوده است. این لایه از پشت تایلها به راحتی جدا شده و تایلها روی سطح کف نصب می شوند.

Backing : Polyester Felt Cushion

Total Weight : 1373.20 gr – 1586.80 gr/m²

Total Thickness : 0.5207 cm

Packing : sixteen modules per box,6.689 m²

[ubergrid id=14203]