کشف ۲۶ فقره سرقت به ارزش ۶ میلیارد ریال در کرمانشاه

کشف ۲۶ فقره سرقت به ارزش ۶ میلیارد ریال در کرمانشاه

به گزارش دولت بهار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا مرزبانی اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت از مغازه صنایع چوب و سرقت مقادیری وسایل MDF به ارزش ۸۰ میلیون ریال کارآگاهان پلیس آگاهی کرمانشاه تحقیقات پلیسی خود را آغاز کردند.

کشف ۲۶ فقره سرقت به ارزش ۶ میلیارد ریال در کرمانشاه

وی افزود: پس از بازدید از محل سرقت مشخص شد در همجواری مغازه شاکی یک دستگاه دوربین مداربسته وجود دارد که پس از بازبینی آن، تصویری واضح از یک دستگاه خودروی پیکان با پلاک ناخوانا و دو سارق به دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه ادامه داد: با استعلام از سامانه ها و بررسی فنی و علمی، سرانجام مشخص شد شماره پلاک خودروی پیکان مربوط به خانمی است که در یکی از شهرک های حاشیه ای شهر زندگی می کند که پس از انجام تحقیقات غیرمحسوس معلوم شد خانم مذکور از آدرس اعلامی نقل مکان کرده است.

وی تصریح کرد: کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی، آدرس جدید وی را به دست آوردند و خانم مذکور که به همراه پسرش زندگی می کردند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ مرزبانی بابیان این که متهم ضمن اعتراف به ۲۶ فقره سرقت مغازه در سطح شهر کرمانشاه ازهمدستی سارق دیگری خبر داد و گفت:در این راستا خودرو مورد استفاده در سرقت توقیف و نفر دوم نیز با راهنمایی متهم دستگیر شد.

این مقام انتظامی تاکید کرد:با توجه به این که اموال مسروقه به دو نفر مالخر فروخته شده بود، هر دو شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند و به جرم خود اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه درخاتمه با اشاره به این که دربازسازی محل های سرقت تمامی مالباختگان شناسایی شدند، گفت: ارزش اموال سرقت شده ۶ میلیارد ریال برآورد شده است