پست فرمینگ صفحات کابینت

صفحات پست فرم

در اصطلاح به روکش نمودن سطوح پانل ها با مدرن ترین تکنولوژی توسط ماشین آلات اتو ماتیک به انضمام لبه های ابزار خورده و خم شده در طرح های مختلف با روکش فورمیکا (HPL) اطلاق می گردد.

انواع صفحات پست فرم از نظر جنس پانل :

صفحات پست فرم با پانل نئو پان
در این صفحات پانل اصلی از جنس نئوپان (خرده چوب های متراکم شده با رزین مخصوص) است که با روکش فورمیکا پرس شده و لبه های آن با دستگاه مدرن و پیشرفته در پروسه ای کاملا تحت کنترل از نظر دما و فشار فرم داده می شود.
صفحات پست فرم با پانل MDF
در این صفحات جنس پانل اصلی از MDF خام بوده که روکش فورمیکا (HPL) در شرایط و فرایندی کاملا تحت کنترل از نظر دما و فشار روی پانل اصلی پرس شده و لبه های آن مطابق با نظر مشتری ابزار می خورند.

صفحات پست فرم

صفحات کابینت به روش پست فرمینگ تولید میشود که مغز صفحات از MDF معروفترین برندها، با ضخامت های مختلف ۳۲،۴۸ و ۶۴ میل می باشد که سطوح پانل های تولید شده با روکش HPL (فرمیکا) توسط ماشین آلات مدرن پست فرمینگ (انحنا دادن فرمیکا در قسمت لبه صفحات گرد شده) می شود. فرمیکا، نوعی روکش مصنوعی است که با بهره گیری از مواد مختلف، ویژگی های آن را بهبود داده اند از آن جمله: مقاومت به مواد لک کننده، مقاوم به نفوذ آب، مقاوم به حرارت تا ۱۸۰ درجه، ضد خش بدلیل استفاده از لایه نازکی اکسید آلومینیوم در سطح رویی فرمیکا. درخت سبز مفتخر است به اینکه محصول صفحه کابینت را در رنگهای مختلف مات و هایگلاس با بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارایه نماید.
کاربرد: این صفحات جایگزین مناسبی برای سنگهای طبیعی هستند که صفحه یک لب گرد بعنوان تاپس، دو لب گرد بعنوان اپن، صفحات با عرض های بالا برای سیستم مدرن آشپزخانه بعنوان جزیره و حتی میزهای کنفرانس استفاده میشود…

پست فرمینگ صفحات کابینت