پارکت چوبی باورک – bauwerk

پارکت چوبی شرکت باورک

درسال 1339 شرکت ساختمانهای کشوری بعنوان اولین کارخانه پارکت سازی با امتیازکارخانه باورک سوئیس بزرگترین سازنده پارکت درجهان تاسیس گردید.این کارخانه بااستفاده ازامکانات طبیعی که وجود جنگلهای بی نظیرمنطقه گرگان وگنبد ایران می باشد، محصول خود را با بهترین کیفیت به بازارعرضه نمود. شاید بدون اغراق کمتر پارکتی درجهان یافت میشود که از نظرمرغوبیت و نقش، زیبایی واستحکام بتواند با محصولات شرکت بنیاد پارکت کشوری مطابقت نماید.زیرا چوبی که برای پارکت مصرف میشودازجمله چوبهای نادرجهان است وگذشته ازاین ، لاک وچسبی که برای نصب پارکت بکاربرده میشود دارای امتیازات منحصربفردی است که مختص است به اینکه ، پارکت درمقابل تغییرات جوی تاب مقاومت داشته باشد ودچارانعطاف نگردد.

ارنست هافر؛ در سال 1971ایده خود را در مورد پارکتهای موزائیکی به ثبت رساند .با خرید امتیاز تولید این نوع پارکت چوبی و ایجاد تغییراتی در آن ؛ کارگاه تولید به سنت مارگریتن در شرق سوئیس محل فعلی شرکتمنتقل شد.با شراکت رسمی گونر و وانینی (Vannini & Göhner ) . در سال 1947 شرکت فعلی با نام تجاری ” Bauwerk Parkett ” آغاز به کار نمود .
ماموریت سازمانی که این دو شریک برای خود تعریف نمودند؛ تولید و نوآوری در صنعت پارکت و صادرات آن به اقصی نقاط دنیا بود. با توسعه ماشین آلات و تولیدات شرکت ؛ سایتهای تولید در آلمان و اتریش نیز راه اندازی و شروع به تولید نمودند (چیزی حدود یک میلیون متر مربع پارکت در سال) این حجم فعالیت و نوآوری در تولید ؛ موجب دریافت جوایزی به عنوان صادر کننده برتر و بهترین طراحی در سال 2010 شد.

پارکت چوبی باورک

باورک شرکتی مسئول ومتعهد در زمینه حفظ و توجه به محیط زیست است. بیش از 95% چوبهای مورد استفاده این شرکت از جنگلهای دارای گواهی (FSC (Forest Stewardship Council به دست می آید. فعالیتهای زیست محیطی و ایمنی محیط کار در شرکت باورک مستند و مکتوب شده و به صورت گزارش های سالانه منتشر می شود.
در باورک هیچ چیز بلااستفاده نمی ماند ؛ شرکت از زائدات چوب و خاک اره تولید شده ، ذغال های قالبی با کیفیتی تولید می کند .
شرکت علاوه بر مسائل و نیازهای زیباشناسانه مشتریان به سلامتی آنان نیز اهمیت داده و تاکید ویژه ای بر این امر دارد .
در طول 70 سال گذشته باورک همیشه تلاش نموده است تا بهترین کیفیت را در پارکت های تولیدی خود اعمال نماید . این شرکت برای نخستین بار با تولید پارکتهای دولایه ، آنرا به مردم جهان شناساند است . هم اکنون نیز باورک به عنوان شرکتی نو آور و خلاق در جهان شناخته می شود .
.

پارکت چوبی bauwerk

مدیر این شرکت می گوید : ما نیازهای زندگی امروز را درک نموده وبرای طراحی آنچه که مشتریانمان می خواهند با یک شرکت بزرگ و مشهور طراحی قرار داد همکاری بسته ایم . اکنون پارکتهای موزائیکی و طرح دار ما سطوح مراکز تجاری و یا مکانهای مسکونی را به یک اثر هنری تبدیل نموده است .