پارکت چرمی تورلیزمی(Torlysme)

پارکت های چرمی تورلیزمی -Torlysme

مشخصات فنی کفپوش چرمی تورلیزمی:

پارکت چرمی تورلیزمی
نام محصول تورلیزمی (Torlysme)
نوع کلیک یونی کلیک
ضخامت ۱۰/۵ میلیمتر
تعداد تایل 8 عدد
ابعاد هر کارتن (1.85 متر مربع سطح پوشش)=(8 عدد تایل)*(۳۸۸ میلیمتر طول)*(۳۸۸ میلیمتر عرض)
ساخت کشور کانادا۳

کالیته رنگ چرمی تورلیزمی

پارکت های چرمی تورلیزمی (Torlysme) دارای لبه های مورب شده در چهار وجه تهیه شده از چرم صدردرصد طبیعی می باشد. پارکت های چرمی تورلیزمی محصول کشور کانادا ، دارای درخششی متفاوت در حالت های مات و براق ، بافت های طبیعی و کاملا منحصر به فرد،کفپوش لوکس و جذاب ،دارای حسی مطلوب به هنگام قدم زدن ،دارای لایه زیرین با خاصیت آکوستیک عدم نیاز به اجرای پوشش آندرلی به عنوان زیر سازی در زمان اجرا و قابل بازگشت به چرخه محیط زیست می باشد. پارکت های چرمی تورلیزمی (Torlysme) تعریفی معاصر و زیبایی را از کفپوش با خود همراه کرده اند.
کف پوش های چرمی Torlysme زیبایی منحصربه فردی به محیط داخلی می بخشند و مراقبت و نگهداری از آنها با تکنولوژی Uniclic هم بسیار آسان است. این کفپوش دارای درخششی متفاوت در حالت های مات و براق و عدم نیاز به اجرای پوشش آندرلی به عنوان زیر سازی در زمان اجرا می باشد.
چشم نوازی، اصالت و پویایی توام با جسارت از مشخصاتی است که به ندرت در کفپوش های امروزی می توان یافت و این وجه تمایز پارکت های چرمی تورلیزمی است که در کنار سادگی و هماهنگی با مُد، امکان بهرمندی از یک کفپوش کاملا طبیعی را فراهم کرده است. پارکت های چرمی تورلیزمی از چرم صددرصد طبیعی و قابل بازگشت به چرخه طبیعت تولید شده اند تا امکان بهره مندی از یک کفپوش استثنایی همراه با ویژگی های دوستدار محیط زیست را مهیا کنند.

وبژگیهای پارکت چرمی تورلیزمی

• بافت های طبیعی و کاملا منحصر به فرد
• دارای لایه زیرین با خاصیت آکوستیک
• دارای درخششی متفاوت در حالت های مات و براق
• کفپوش لوکس و جذاب
• قابل بازگشت به چرخه محیط زیست
• محصول کشور کانادا
• عدم نیاز به اجرای پوشش آندرلی به عنوان زیر سازی در زمان اجرا