پارکت ویتزر-weitzer

پارکت ویتزر-WP charisma plank

پارکت ویتزر با در اختیار داشتن ۴۹% از بازار اتریش و ۵۱% صادرات محصولات خود به سراسر دنیا برترین کمپانی تولید پارکت چوبی در اتریش است و یکی از تولید کنندگان پیشرو در تولید پارکت چوبی در اروپا می باشد که با بیش از ۱۷۵ سال تجربه در زمینه فرآوری چوب و تولید ۲،۵۰۰،۰۰۰ متر مربع پارکت و ۲۵۰۰ راه پله در سال گامی اساسی در پیشبرد این صنعت برداشته است.
از برنامه های آتی این کمپانی رسیدن به دستاوردهای جدید با طیف وسیعی از گزینه های فراتر از باور است. ویتزر پارکت با استفاده از نانو تکنولوژی ثبات رنگ طولانی را برای پارکت چوبی شما مهیا نموده و محصولی را به شما ارائه میدهد که آنتی باکتریال، آنتی آلرژی و عایق در برابر الکتریسته ساکن میباشد. هدف این شرکت حفظ محیط زیست بوده و در راستای این هدف درخت های در حال انقراض مانند Wenge ،Merbau ،jetoba و … را در سبد محصولات خود قرار نداده است از سوی دیگر با استفاده از مواد کاملاَ طبیعی نسبت به تولید روغن، لاک و چسب پارکت اقدام نموده و محصولاتی کاملاَ سازگار با محیط زیست را عرضه می نماید.

از برترین خصوصیات پارکت این کمپانی به چندین مورد می توان اشاره کرد:
1. پارکت چوبی تمام شده بدون نیاز به ساب و لاک
2. ویژه سلامت شما : ضد آلرژی – آنتی باکتریال – آنتی استاتیک – زنده
3. بی صدا بودن ( کم صدا بودن آن )
4. iDesign پارکت ( ارایه راه حل بر اساس سلیقه مشتریان )
5. هماهنگی کامل بین راه پله و پارکت چوبی کف
با پیشرفت روز افزون تکنولوژی امکانی برای بازدیدکنندگان محصولات این شرکت فراهم شده که بتوانند پارکت چوبی مورد نظر خود را در فضای مجازی مشاهده نموده و تجسمی از محیط منزل یا محل کار خود را داشته باشند.
پارکت مهندسی با رویه یک تکه ( Plank Appearance )جهت فضا های بزرگ استفاده می گردند. با استفاده از این گروه محصول ، شما بافت طبیعی چوب را به صورت یک تکه و پهن برای منزل و محیط کار خود انتخاب می نمایید.

پارکت ویتزر-WP charisma

پارکت ویتزر-WP charisma plank

پارکت ویتزر-comfort plank

پارکت چوبی مهندسی با رویه یک تکه ( Plank Appearance )

جهت فضا های بزرگ استفاده می گردند. این کفپوش ۳ لایه بوده و ضخامت رویه هر خانواده در جدول ذیل قابل مشاهده است. با استفاده از این گروه محصول ، شما بافت طبیعی چوب را به صورت یک تکه و پهن را برای منزل و محیط کار خود انتخاب می نمایید.تنها ۱۷ % از تنه یک درخت در ساخت پارکت یک تکه استفاده میگردد که این موضوع سبب داشتن کفپوش منحصر به فرد و با ارزش می باشد.این محصول برای نصب بر روی دیوار و سقف نیز مناسب می باشد.