پارکت موزو بامبو

پارکت و کفپوش موزو مدل Purebamboo :

محصول Purebamboo موزو شامل یک لایه ( Side pressed version) یا سه لایه (Plain pressed version) از باریکه های یکپارچه بامبو تشکیل یافته و به طور یک کفپوش مقرون به صرفه از جنس بامبو خالص میباشد. همچنین این نوع کفپوش ، نخستین کفپوش از جنس بامبو بوده است. دیگر مدلهای کفپوش بامبو از این مدل کلاسیک الهام گرفته شده است.

پارکت و کفپوش موزو مدل Purebamboo :

بامبو گیاهی همه کاره است و مصارف زیادی دارد، از استفاده به عنوان منبع غذایی گرفته تا مصالح ساختمانی. متاسفانه در دنیای مدرن افراد کمی اهمیت استفاده از بامبو را درک می‌کنند. هرچند استفاده از بامبو در ساختمان سازی، پزشکی، پارچه‌سازی و یا به عنوان سوخت زیستی از گذشته انجام می‌شده، اما در ده سال گذشته، کارشناسان کاربردهای بیشتری را در ارتباط با بامبو کشف کرده و هنوز هم در حال کشف کاربردهای جدید هستند. از شاخه‌های جوان آن می‌توان به عنوان ماده غذایی و دارویی استفاده کرد. ساقه بامبوهای مسن‌تر را بعد از تیمار کردن، برای ساخت وسایل تزئینی، ظروف آشپزخانه، انواع کاغذ، پارچه و مصالح ساختمانی به کار می‌برند. باید توجه داشت که همه گونه‌های بامبو، برای تمامی کاربردهای ذکر شده مناسب نیستند. برخی گونه‌ها برخلاف گونه‌های دیگر خوراکی هستند. برخی را می توان به عنوان تخته و الوار ساختمانی استفاده کرد، در حالی که دیگر گونه‌ها تنها برای مصارف زینتی مناسب‌اند.

کفپوش بامبو موزو

پارکت و کفپوش موزو مدل Topbamboo(تخته های مستحکم شده به روش کلیک ) :

مدل Topbamboo موزو شامل یک لایه رویه از جنس بامبو بوده که با یک لایه HDF ( تخته فیبری با تراکم بالا ) ترکیب شده که در پشت آن یک لایه چوب نرم به کار رفته است . به دلیل این ساختار به کار رفته ، این محصول خیلی پایدار بوده ، و از آنجا که به روش کلیک واحد طراحی شده بسیار راحت نصب میشود ( چسب لازم ندارد ). محصول Topbamboo در طیفهای رنگی متنوع و همچنین سطح نهایی صاف و زبر تولید شده است .

پارکت و کفپوش موزو مدل Unibamboo( تایل یا تخته کفپوش چسبانده شده بر روی لاتکس ) :

Unibamboo موزو با محاسن فرش که با جذابیتهای بامبو ترکیب شده است. در این محصول خلاقانه، باریکه های بامبو بر روی لایه ای از لاتکس پرس شده است که به صورت منعطف، سبک و عایق صوتی بوده و راه حل اقتصادی مناسب برا ی پوشش کفها به به اشکال تایل و تخته ای در رنگ و اندازه های گوناگون دسته بندی شده، میباشد. به دلیل این انعطافپذیری، محدودیت در ضخامت و وزن کم، Unibambooمیتواند به عنوان پوشش در کف وحتی دیوار به کار رود، و میتواند به راحتی روی کفسازیهای موجود نصب شود، Unibamboo برای پروژه های بازسازی مناسب است.

پارکت و کفپوش موزو مدل Flexbamboo (کفپوشهای قرار گرفته بر روی لاتکس که به صورت رول میباشند) :

Flexbamboo موزو از باریکه های نازک بامبو به هم چسبیده ساخته شده که بر روی لایه ای از لاتکس منعطف چسبانده شده و به صورت رول به کار میروند. لایه لاتکس قرار گرفته در زیر آن ، راه رفتن بر رویش را بسیار راحت و مناسب میکند. Flexbamboo پیشنهادی عالی و کاراکتری جذاب حتی در صرفه اقتصادی میباشد. لایه نهایی این محصول با روغن خالص (SAICOS®) با کیفیت UV بالا اجرا شده و در 7 رنگ جذاب از بامبوها در دسترس قرار دارد.

کفپوش موزو بامبو