پارکت لمینت گرند استپ

پارکت لمینت گرند استپ

مشخصات فنی پارکت لمینت گرند استپ

نام پارکت: گرند استپ/ Grand Step
ضخامت پارکت: 8 میلیمتر
عرض هر تایل پارکت: 200 میلیمتر
طول هر تایل پارکت: 1200 میلیمتر
تعداد پارکت در هر بسته:8 تایل
سطح پوشش هر بسته پارکت: 1.815 مترمربع

پارکت لمینت گرند استپ از جمله پارکت لمینت های تولید شده در کشور ایران می باشد که با طرح و رنگبندی های متنوع و گرم ، حس زیبایی خاصی در فضاهای مختلف اعم از فضاهای مسکونی و اداری و … ایجاد کرده است . پارکت لمینت گرند استپ علاوه بر تنوع رنگ بالا و داشتن طرح های چوب تیره و روشن از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است و همچنین دارای استاندارد جهانی E1 و کلاس سایش AC4می باشد که مناسب برای استفاده در منازل و محیط های اداری است ضخامت پارکت های گرند استپ ۸ میلی متر بوده و نقش مهمی در ایزوله کردن ساختمان در برابر برودت و رطوبت و آلودگی های صوتی ایفا می کنند. فوم آکوستیک که در زیر این محصول تعبیه شده است از عبور ارتعاشات صوتی جلوگیری کرده و علاوه بر زیبایی و شکوه ، آرامش را به منزل شما خواهد آورد.

با توجه به اینکه پارکت لمینت گرند استپ از زیبایی و کیفیت خاصی برخوردار است جایگزین مناسبی برای شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون فلورپن،ایشیک،ای جی تی،واریو،مون لاک، ایزوفام، فلورکس، آرتا، تکنو فلور و یا یشیل پروفیل می باشد.

پارکت لمینت گرند استپ از جمله پارکت لمینت های تولید شده در کشور ایران می باشد که با طرح و رنگبندی های متنوع و گرم ، حس زیبایی خاصی در فضاهای مختلف اعم از فضاهای مسکونی و اداری و … ایجاد کرده است . از مزایای پارکت لمینت گرند استپ می توان به مغزی HDF و روکش استفاده شده در این پارکت لمینت اشاره داشت که تولید شده شرکت AGT ترکیه میباشد ، همچنین قیمت مناسب و کیفیت عالی ، این برند لمینت را تبدیل به یکی از پرفروش ترین پارکت لمینت های ایرانی مورده استفاده در منازل و پروژه های ساختمانی کرده است .