پارکت لمینت کینگ استون (King Stone)+کاتالوگ

پارکت لمینت کینگ استون

مشخصات فنی پارکت لمینت کینگ استون:

پارکت کینگ استون
نام محصول پارکت لمینت کینگ استون (King Stone)
مغزی HDF چامسون یا کاستامنو ترکیه
روکش
نوع کلیک کلیک V-Groove
ضریب سایش AC5
استاندارد E1
ضخامت ۸ میلیمتر
تعداد تایل ۸ عدد
ابعاد هر کارتن (۱/۷۰۵ متر مربع سطح پوشش)=(۸ عدد تایل)*(۸۰۰ میلیمتر طول)*( ۳۰۰ میلیمتر عرض)
گارانتی ۱۵ سال
ساخت کشور ایران(تکنولوژی آلمان)

با توجه به اینکه پارکت لمینت کینگ استون از زیبایی و کیفیت خاصی برخوردار است جایگزین مناسبی برای شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون پارکت لمینت هوگر،پارکت لمینت گرین کلیک،پارکت لمینت فورمیکا، پارکت لمینت داچ فلور ،پارکت لمینت کرونو فیکس ، پارکت لمینت ایزوفام ، پارکت لمینت یشیل و یا ویکتوریا فلور می باشد.

کالیته رنگ پارکت کینگ استون:

پارکت لمینیت کینگ استون محصول تولید شده در ایران که تحت لیسانس شرکت پارکت لمینت کینگ استون کشور آلمان می باشد،دارای مغزی HDF ترکیه ای چامسون یا کاستامنو(که بیشتر مواقع از چامسون استفاده میشود و روکش های شات دکور آلمان ودارای ضریب تراکم پذیری AC4 می باشد کلیک مربوط به لمینت کینگ استون دارای قفل یونی کلیک V-groove خیلی قوی و مناسبی می باشد که باعث بالارفتن مقاومت نسبت به رطوبت می شود.ضخامت پارکت لمینت کینگ استون باعث می شود که زمان زیادی در محیط مورد استفاده قرار بگیرد.این نوع لمینت نسبت به سیستم گرمایش از کف طراحی شده است ومقاومت بسیارخوبی دارد. این پارکت لمینت نفوذ پذیری کمی نسبت به رطوبت دارد ودارای رنگ هاوطرح های متنوعی می باشد.
یکی از مشخصه های اصلی لمینت کینگ استون کلاس سایش AC5 قرمی باشد.به این معنا که سخت ترین کلاس را داشته و بیشترین مقاومت را دارد. پارکت کینگ استون به خاطر مقاومت بسیار زیادی که دارد برای نصب در رستوران ها کافه ها و مکان های شلوغ گزینه ای ایده آل است. همچنین رنگ خاصی که دارد آن را گزینه ای خوب برای نصب کردن در مکان های اداری و….می کند.
آنتی استاتیک بودن از دیگر از مزیت های پارکت کینگ استون است که در محصولات کمتر برندی مشاهده می شود. این ویژگی به لمینت های این شرکت انعطاف خاصی داده و همین آن ها را در برابر ضربه و فشار مقاوم می کند. دو ویژگی دیگر یعنی مقاومت در برابر جذب آب و لکه هم طول عمر بالایی به محصول داده و هم تمیز کردن و نگه داری از ان را بسیار راحت تر می کنند.

برای دریافت کاتولوگ پارکت لمینت کینگ استون 2022 از لینک زیر استفاده نمایید.

 دانلود کاتولوگ پارکت لمینت  کینگ استون