پارکت لمینت ویتال (VITAL)

پارکت لمینت ویتال

مشخصات فنی پارکت لمینت ویتال

نام پارکت: ویتال /VITAL
ضخامت پارکت: 8 میلیمتر
عرض هر تایل پارکت: 185 میلیمتر
طول هر تایل پارکت: 1184 میلیمتر
سطح پوشش هر بسته کفپوش: مترمربع
ضریب سایش : AC4
کشور تولید کننده : چین

پارکت لمینت ویتال (VITAL) از برندهای باکیفیت چین و ساخته شده توسط دستگاههای آلمانی و تحت لیسانس آلمان می باشد . پارکت Vital دارای کلیک پارافین خورده و ضد آب و نقشهای طبیعی و زیبای چوب می باشد و دارای سختی AC4 با دانسیته بالا است که مناسب برای استفاده سنگین خانگی و دفاتر و فروشگاه ها می باشد .
پارکت VITAL از پنج لایه تشکیل شده است،که مهمترین ان لایه تشکیل دهنده یا (هسته) است که از جنس HDF است.پارکت VITAL دارای HDF با فشردگی (Density) بالای 860 kgs است،که باعث مقاومت چند برابری پارکت می شود.و باعث ثبات دایمی پارکت بعد از نصب می شود.همچنین باعث می شود هرگونه فشار و ضربه را تحمل کند و بعد از سالها استفاده ثبات خود را حفط نماید.
لایه تشکیل دهنده ای که بر روی HDF قرار می گیرد،DÉCOR PAPER یا روکش های کاغذی نامیده می شود.پارکت VITAL دارای روکش های کاغذی با طرح و جنس کشور اسپانیا می باشد.لایه مقاومتی یا AC،این لایه مسعولیت محافظتی پارکت را دارد.پارکت VITAL دارای کلاس AC4 می باشد،که این امکان را می دهد در مکان های پر رفت و امد مانند:رستوران ها، اداره و …… استفاده شود.
همچنین پارکت VITAL دارای لایه ای بنام OVERLAY میباشد.این لایه باعث می شود که پارکت VITAL در مقابل هر گونه اشیا تیز یا قابل خش مقام بوده و همچنین در مقابل نور آفتاب مقاوم بوده و هیچگونه تغییر شکلی ندهد.همجنین رویه خارجی پارکت VITAL دارای برجستگی WOOD GRAIN SURFACE است که زیبایی پارکت را دوچندان می کند و حس واقعی چوب را در فضا ایجاد می کند.آخرین لایه که BALANCE LAYER نامیده می شود و زیر لایه HDF قرار می گیرد.پارکت VITAL دارای BALANCE FILM LAYER است که باعث ثبات پارکت بر روی زمین می باشد،و همچنین باعث مانع از رسیدن رطوبت به زمین شود.