پارکت لمینت مونتکس (MOONTEX)+کاتالوگ

پارکت لمینت مون تکس

مشخصات فنی پارکت لمینت مونتکس

پارکت مونتکس
نام محصول مونتکس (MOONTEX)
مغزی چامسون ترکیه(HDF)
روکش آلمانی Schattdecor
استاندارد AC4/32
نوع کلیک Valinge سوئد
سازگاری با محیط زیست E1
ضخامت 8 میلیمتر
تعداد تایل 8 عدد
ابعاد هر کارتن ( 1.815 متر مربع سطح پوشش)=(8عدد تایل)*(1208.6 میلیمتر طول)*(20 میلیمتر عرض)
ساخت کشور ایران (تکنولوژی آلمان)

با توجه به اینکه پارکت لمینت ویکتوریا فلور از زیبایی و کیفیت خاصی برخوردار است جایگزین مناسبی برای شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون فلورپن،ایشیک،ای جی تی،واریو،مون لاک، ایزوفام، فلورکس، آرتا، تکنو فلور و یا یشیل پروفیل می باشد.

پارکت لمینت مونتکس (MOONTEX) از مجموعه مونتکس کلیک تولید شرکت مونتکس ایران میباشد که بر گرفته از تکنولوژی روز اروپا و تحت نظارت استاندارد E1 تولید می گردد پارکت مونتکس در رنگ ها،طرح های مختلف و مناسب برای فضاهای مسکونی میباشد.لمینت مونتکس دارای مغزی HDF با مقاومت سایشی AC4 و ضخامت 8 میل کلیک های مقاوم می باشد و در مجموع پارکت مونتکس با توجه به قیمت و کیفیت مناسب، جزء پارکت لمینیت های خوب می باشد که به شما پیشنهاد می نماییم.

مزیت پارکت لمینت مونتکس

تنوع رنگ بندی بسیار زیاد،لمینت ساخته شده از مصنوعات چوبی می باشد و به همین دلیل دمای متعادلی دارد نه کف گرم میکند نه میگذارد سرما منتقل شود،به دلیل قرار دادن فوم در زیر آن کف نرم تر شده و عایق صدا می شود،ظاهر بسیار جذاب چوب طبیعی،این نوع پوشش کف به طور معمول آنتی باکتریال و ضد حشره می باشند،نسل جدید پارکت لمینت ها نسبت به آب مقاومت خوبی دارند و به راحتی آب را جذب نمی کنند که این به معنای ضد آب بودن این محصول نمی باشد.

ساختار لمینت که در کیفیت و قیمت آن تاثیر گذار می باشد:

لایه رویه پارکت لمینت اورلایر می باشد که هر چه گرماژ بیشتری داشته باشد مقاومت سایشی آن بیشتر می شود که با علامت مسکونیAC3، اداری AC4، تجاری AC5 نشان داده می شود.
کاغذ دکوراتیو که همان طرح و رنگ لمینت می باشد.
جنس مغزی پارکت لمینت HDF که مخفف HARD DENSITY FIBERBORD می باشد ،که دانسیته HDF از فاکتورهای اصلی لمینت با کیفیت می باشد و هر چه میزان فیبر HDF بیشتر شود دانسیته آن بالاتر میرود و علاوه بر افزایش استحکام قابلیت ماشین کاری آن افزایش می یابد.
بالانس شیت که از جنس کاغذ دکوراتیو بوده با گرماژ بیشتر جهت بالانس کردن HDF در زیر پارکت پرس می شود.

ویژگیهای پارکت لمینت مونتکس

_ استحکام : مقاوم در برابر ضربه و فشار،لمینت مناسب سطح سخت

_ مقاومت : دوام و قدرت استثنایی بالای این محصول بدلیل ساختار خاصی که دارد باعث می شود برای سخت ترین کاربردها استفاده شود.

_ ضد اشعه : تغییر نکردن رنگ پارکت در مقابل نور خورشید و اشعه UV

_ طبیعی بودن محصول : 90٪ از مواد خام ساخته شده از چوب است

_ نصب آسان : با توجه به سیستم کلیک Valiange نصب پارکت مونتکس بسیار سریع و آسان است که موجب صرفه جویی در وقت و تلاش می شود.

_ طول عمر : پارکت مونتکس 10تا 15 سال برای کاربری مسکونی عمر میکند.

_ لغزنده نبودن و داشتن قابلیت نصب آسان : سطح پارکت لمینت مونتکس لیز نیست و تایل های لمینت با طراحی علمی و پیشرفته بدون درز کنار هم قرار میگیرند که سطحی صاف و مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت با ظاهری زیبا و طبیعی جلوه میکند.

برای دریافت کاتولوگ پارکت مونتکس 2022 از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود کاتولوگ پارکت  Moontex