پارکت لمینت سولو وود(SOLO WOOD)

پارکت لمینت سولووود

مشخصات فنی پارکت لمینت سولوود:

پارکت سولوود
نام محصول سولوود (SOLO WOOD-Tropical Planks)
مغزی اندونزی (HDF)
روکش شات دکور آلمان
گروه تروپیکال،مجستیک،الگانت
استاندارد AC4/32
ضخامت 8 میلیمتر
تعداد تایل 8 عدد
ابعاد هر کارتن (2.30 متر مربع سطح پوشش)=(8 عدد تایل)*(1200 میلیمتر طول)*(141 میلیمتر عرض)
ساخت کشور ایران (تکنولوژی آلمان)

کالیته رنگ پارکت لمینت سولوود


پارکت لمینت سولو وود (SOLOWOOD)محصول جدیدی است که مورد تائید سازمان استاندارد ملی ایران می باشد. پارکت سولو وود دارای گروه های تروپیکال ، مجستیک،جناقی،الگانت می باشد.
برند سولوود با عرضه 4 مدل محصول پارکت لمینت سعی کرده است پاسخی مناسب به سلیقه‌ها و نیازهای مختلف در بازار کفپوش‌های لمینت بدهد.

پارکت لمینت Majestic،از برند سولوود با طراحی زیباو تایل‌های عرض پهن و طول بلند، شکوه و اصالت چوب طبیعی را به فضای شما القا می‌کند. این پارکت لمینت با ابعاد خاص 2280 در 1699 در 8 میلی متر، ظاهری طبیعی و چشم نواز دارد.

لمینت Herringbone، طراحی و تولید شده تا با نصب جناغی آن بتوانید فضایی مدرن بسازید. ایجاد عمق در فضا، یکی از ویژگی‌هایی است که این لمینت را از سایر لمینت‌ها متمایز می‌کند.

لمینت Tropical با عرض کوتاه و طول استاندارد، فضای شما را با الگویی از خطوط منظم و موزون طراحی می‌کندو حسی اصیل و قدیمی همانند کفپوش‌های چوبی کلاسیک به آن می‌بخشد.

و در نهایت اگر شما زیبایی را در سادگی می‌بینید و البته قیمت محصول هم برای‌تان اهمیت زیادی دارد، لمینت Elegant New انتخابی مناسب برای‌ شما خواهد بود.
پارکت سولووود دارای ضریب سایشی 32\AC4 مناسب برای مکانهای پر تردد می باشد.پارکت لمینیت Tropical Planks دارای ضخامت 8 میلی متر می باشد و با عرض 14.1 سانتی متر و طول 1200 میلی متر تولید گردیده است.
لایه فوقانی Overlay ساخت کشور ترکیه، فیلم دکوراتیو ساخت آلمان و لایه HDF ساخت کشور اندونزی است که دارای استاندارد محیط زیستی E1 می باشد.
مجموعه لمینت های سولوود با مقاومت بی نظیر خود حتی در مکان ها و اجتماع های وسیع با تردد بالا ایستایی قابل توجهی را دارا می باشند. وجود این خصوصیت ارزشمند در کنار زیبایی و نمایی منحصر به فرد، تمامی ویژگی های مورد نیاز برای یک کفپوش را به نهایت رسانده است. چهره جدیدی از چوب بلوط با رنگ ها و سایه روشن هایی از خاکستری و قهوه ای و جاذبه های متفاوتی از رنگ های ماهاگونی و گردو به همراه گره های چوبی در مجموعه سولوود، طیف وسیعی از انتخاب های تراز اول را ارایه می کند.
پارکت لمینت سولوود دارای مقاومت بالا ،مناسب سیستم گرمایش از کف،مناسب برای فضاهایی با تردد متوسط،دارای استاندارد حریق ( عدم اشتعال زایی) می باشد.

ویژگی های پارکت لمینت سولوود

مقاومت در برابر سایش : IP ≥ ۴۰۰۰
مقاومت در برابر ضربه : IC2
تاثیر حرکت صندلی های چرخ دار : تغییر و صدمه ای در سطح ایجاد نمی شود
سازگاری با سیستم گرمایش از کف
استاندارد حریق : Cfl – s1
فرمالدئید : E1
عدم لیزخوردگی روی سطح
مقاومت حرارتی : ۰,۱۰m² K/W
تراکم ( به طور میانگین ) : ۹۰۰kg/m³