پارکت لمینت رولکس (ROLEX)

پارکت لمینت رولکس

مشخصات فنی پارکت لمینت رولکس:

پارکت رولکس
نام محصول پارکت لمینت رولکس (ROLEX)
مغزی HDF چامسون
روکش
نوع کلیک Unilin Click واکس خورده
ضریب سایش AC4
استاندارد E1
ضخامت ۸ میلیمتر
تعداد تایل ۸ عدد
ابعاد هر کارتن (۱.۸۳ متر مربع سطح پوشش)=(۸ تایل)*(۱۲۰۰ میلیمتر طول)*(۲۰۰ میلیمتر عرض)
ساخت کشور ایران تحت لیسانس آلمان

با توجه به اینکه پارکت لمینت استارفلور از زیبایی و کیفیت خاصی برخوردار است جایگزین مناسبی برای شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون فلورپن،ایشیک،ای جی تی،واریو،مون لاک، ایزوفام، فلورکس، آرتا، تکنو فلور و یا ویکتوریا فلور می باشد.

کالیته رنگ پارکت رولکس:

پارکت رولکس با هدف ارائه یک کفپوش طرح چوب و با بیشترین شباهت ظاهری به پارکت چوب طبیعی تولید شد. این پارکت در تم های سرد، گرم و ملایم تولید و در تایل های مستطیلی شکل عرضه شده است. تایل های مستطیلی شکل پارکت لمینت رولکس و ضخامت هشت میلی متری آن، ظرافت ظاهری بسیاری داشته و در خلق یک طراحی داخلی بسیار شیک و خلاقانه تاثیر فراوانی دارند.
درجه مقاومت سایشی پارکت رولکس نیز در یک رتبه بالا قرار داشته و با عنوان AC4 معرفی می گردد. اصولا این میزان از استاندارد مقاومت سایشی جهت بکارگیری پارکت رولکس در اماکن عمومی و با رفت و آمد بالا مناسب بوده و نصب آن در مکان های مسکونی نیز باعث افزایش طول عمر آن می گردد.
پارکت رولکس با توجه به نمای ظاهری و مشخصات کیفی خود قابلیت بکارگیری اصولی در تمام ساختمان های تجاری، اداری و علی الخصوص مسکونی را دارد.
شما می توانید این نوع پارکت را در نشیمن منازل، اتاق خواب کودکان و بزرگسالان، لابی ساختمان ها، هتل ها، رستوران ها و دیگر مراکز تجاری و اداری بکار گیرید.نصب، تعمیر و تعویض پارکت لمینت رولکس بسیار راحت و بدون مشکل خاصی انجام می پذیرد. بنابراین در صورت بکارگیری آن در اماکن پر رفت و آمد نیز می توانید سریعا عملیات نصب را انجام داده و فضای مورد نظر را آماده رفت و آمد نمایید.

ویژگی های پارکت رولکس:

• مقاومت سایشی بسیار بالا
• دانسیته 960
• مغز اچ دی اف بسیار فشرده چامسون
• مقاومت نسبی در برابر نفوذ آب
• عایق صدا و گرما
• پارافین بسیار با کیفیت
• نصب کلیکی و بدون آسیب به زیر ساخت موجود
• عدم تغییر رنگ و طرح در برابر اشعه ی بسیار شدید آفتاب
• مونتاژ داخلی با حفظ کامل کیفیت

قیمت پارکت رولکس:

پارکت رولکس که امروزه استقبال زیادی از آن شده دارای کیفیت مناسبی است و در مقابل از قیمت قابل قبول هم برخوردار است. اگر نمی خواهید هزینه های گزافی برای طراحی داخلی ساختمان پرداخت کنید و در عین حال به نتیجه و کیفیت محصولات هم اهمیت می دهید پیشنهاد خرید پارکت لمینت رولکس را برای شما داریم.

برای دریافت کاتولوگ پارکت رولکس 2023 از لینک زیر استفاده نمایید.

 دانلود کاتولوگ ام دی اف پارکت رولکس