پارکت لمینت دکو (Deco)

پارکت لمینت دکو - Deco

مشخصات فنی پارکت لمینت دکو

نام پارکت: دکو/Deco
ضخامت پارکت: 8 میلیمتر
عرض هر تایل پارکت: 187 میلیمتر
طول هر تایل پارکت: 1200 میلیمتر
تعداد تایل پارکت در هر بسته: 9 تایل
سطح پوشش هر بسته پارکت: 1.795 مترمربع
ضریب سایش : AC3 ، AC4
کشور تولید کننده : ایران
نوع کلیک : درز V شکل ندارد

پارکت لمینت دکو از جمله پارکت لمینت های تولید شده در کشور ایران می باشد که با طرح و رنگبندی های متنوع و گرم و دارای طرح های چوب تیره و روشن حس زیبایی خاصی در فضاهای مختلف اعم از فضاهای مسکونی و اداری و …. ایجاد کرده است .

از مزایای پارکت لمینت دکو می توان به تولید داخل کشور بودن این نوع پارکت لمینت اشاره کرد ، که باعـث می شود قیمت این محصول در بازار رقابتی به نسبت محصولات مشابه چینی و خارجی بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر باشد . در حال حاضر به جرات می توان گفت که یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات موجود در بازار ، پارکـت لمینت دکو می باشد .

پارکت لمینت دکو ( DECO ) از جمله لمینت های مقرون به صرفه در بازار ایران می باشد که با طرح ها و رنگهای زیبایی که دارد طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده و جزو لمینت های پر فروش می باشد .

پارکت لمینت دکو علاوه بر تنوع رنگ بالا و داشتن طرح های چوب تیره و روشن از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است و همچنین دارای روکش با سختی AC3 می باشد که مناسب برای استفاده در منازل و محیط های اداری کم تردد است . از مزایای پارکـت لمینت دکو می توان به تولید داخل کشور بودن این نوع پارکت لمینت اشاره کرد ، که باعـث می شود قیمت این محصول در بازار رقابتی به نسبت محصولات مشابه چینی و خارجی بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر باشد .