پارکت لمینت باربادوس

پارکت لمینت باربادوس

مشخصات فنی پارکت لمینت باربادوس:

پارکت باربادوس
نام محصول پارکت لمینت باربادوس (Barbados)
مغزی HDF پویا پلاس
روکش
نوع کلیک کلیک V-Groove
ضریب سایش AC4
استاندارد E1
ضخامت ۸ میلیمتر
تعداد تایل ۸ عدد
ابعاد هر کارتن (۱/۸۱۵ متر مربع سطح پوشش)=(۸ عدد تایل)*(۱۱۹۸ میلیمتر طول)*( ۱۸۹ میلیمتر عرض)
گارانتی ۵ سال
ساخت کشور ایران

با توجه به اینکه پارکت لمینت باربادوس از زیبایی و کیفیت خاصی برخوردار است جایگزین مناسبی برای شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون پارکت لمینت هوگر،پارکت لمینت گرین کلیک،پارکت لمینت فورمیکا، پارکت لمینت داچ فلور ،پارکت لمینت کرونو فیکس ، پارکت لمینت ایزوفام ، پارکت لمینت یشیل و یا ویکتوریا فلور می باشد.

کالیته رنگ پارکت باربادوس:

پارکت باربادوس محصول تولید شده در ایران شرکت وپال فلور می باشد،دارای مغزی HDF پویا پلاس و پنج سال ضمانت نامه کتبی می باشد.روکش های شات دکور آلمان ودارای ضریب تراکم پذیری AC4 می باشد کلیک مربوط به لمینت باربادوس دارای قفل یونی کلیک V-groove خیلی قوی و مناسبی می باشد که باعث بالارفتن مقاومت نسبت به رطوبت می شود.ضخامت پارکت باربادوس باعث می شود که زمان زیادی در محیط مورد استفاده قرار بگیرد.این نوع لمینت نسبت به سیستم گرمایش از کف طراحی شده است ومقاومت بسیارخوبی دارد. این پارکت لمینت نفوذ پذیری کمی نسبت به رطوبت دارد ودارای رنگ هاوطرح های متنوعی می باشد.

آنتی استاتیک بودن از مزیت های پارکت باربادوس است که در محصولات کمتر برندی مشاهده می شود. این ویژگی به لمینت های این شرکت انعطاف خاصی داده و همین آن ها را در برابر ضربه و فشار مقاوم می کند. دو ویژگی دیگر یعنی مقاومت در برابر جذب آب و لکه هم طول عمر بالایی به محصول داده و هم تمیز کردن و نگه داری از ان را بسیار راحت تر می کنند.

برای دریافت کاتولوگ پارکت لمینت باربادوس 2023 از لینک زیر استفاده نمایید.

 دانلود کاتولوگ پارکت لمینت  کینگ استون