پاركت لمينيت هولزمايستر -Holzmeister

پاركت لمينيت هولزمايستر -Holzmeister

پارکت لمینت چوب پنبه ای هولز مایستر(Holzmeister) با استفاده از لایه چوب پنبه ای درخت بلوط پرتغالی فرآوری شده وبه عنوان یک گزینه مناسب در دکوراسیون فضای داخل به ویژه اتاق خواب به شمار می رود. در سال 2003، مایستر، پارکتهای HDF را به بازار عرضه نمود.
سابق براین ، به صورت سنتی، پارکتها با استفاده از چسب واتصالات خاص نصب می گردید، اما پارکتهای HDF هولزمایستر با لایه چوب طبیعی و بهره مندی از سیستم نصب کلیک به سرعت وسهولت نصب می گردند. در سال 2009 دو محصول از گروه محصول دیوارپوشهای مایستر به دلیل خلاقیت و نوآوری در طراحی موفق به دریافت جایزه از مؤسسه بین المللی نقطه قرمزRed Dot گردیدند. هم اکنون شرکت مایستر Meister آلمان، با بیش از 75 سال سابقه و تجربه در تولید فرآورده های چوبی و با بیش از هفتصد نفر نیروی انسانی در شهر “روتن” آلمان به فعالیت خویش ادامه می دهد.
محصولاتی که مطابق با استاندارد های روز اروپا تولید می گردند موفق به اخذ نشان CLEQ می گردند. کلیه محصولات شرکت مایستر آلمان نشان CLEQ را به همراه دارند. تنوع طرح و رنگ یکی دیگر از شاخص های انتخاب است، شرکت مایستر (meister) آلمان، با الهام از طبیعت و شبیه سازی طرح ها، فرم و رنگ هایی را ارائه نموده است که به سادگی نمی توان آن را از چوب طبیعی تمیز داد. نوع کلیک و اتصال لمینت ها به یک دیگر، یکی دیگر از مهم ترین شاخص ها برای انتخاب و خرید است. لمینت مایستر آلمان دارای نشان Aquasafe با کلیک های فشرده، مایعات را از سطوح عبور نمی دهد.
نوآوری و خلاقیت دائمی و مستمر به عنوان فرهنگ سازمانی مایستر به شمار رفته واین شرکت به عنوان ماشین خلاقیت ونوآوری در عرصه محصولات چوبی دنیا مطرح است. توجه ویژه به مقوله کیفیت به عنوان ارزش محوری مایستر مطرح بوده ویکی از مهمترین عوامل موفقیت این شرکت به شمار می رود. محصولات این شرکت هم اکنون در گروههای پارکت، لامینت، پارکت چوب پنبه ای، لینولئوم، انواع دیوارپوش، دکورهای سقفی، روشنایی و ابزار و متعلقات نصب پارکت و لامینت به بازار عرضه می شود.

[ubergrid id=12739]