ورق ام دی اف خام 8 میل

ورق ام دی اف خام ۸ میل

ورق ام دی اف خام ۸ میل

در ساخت ام دی اف خام 8 میل علاوه بر تکه های بسیار ریز چوب از چسب و سایر افزودنی هایی مانند رزین برای استحکام بخشیدن به آن استفاده می شود. پس اینکه مخلوط حاصل تولید شد، لازم است که ام دی اف حاصل برای افزایش استقامت در شرایط محیطی دما و فشار بالا قرار گیرد.
ورق ۸ میل دلیل اینکه از ضخامت کمتری نسبت به سایر انواع ام دی اف ها برخوردار است، کاربرد کمتری در صنایع چوب دارد. نکته ای که در رابطه با این ام دی اف ها وجود دارد این است که به دلیل وجود ضخامت کم به راحتی می توان آنها را برش داده و به فرم دلخواه درآورد.
در نتیجه در صورتی که قصد اعمال جزئیات پیچیده روی تخته های چوبی را دارید، استفاده از این ام دی اف ها می تواند کاملا مناسب باشد. از طرفی به دلیل ضخامت کم، می توان سوراخ ها و برش های مورد نظر را با استفاده از ماشین آلات مختلف، روی این تخته های چوبی اعمال کرد.
به دلیل اینکه این نوع ام دی اف از خرده چوب های ریز تولید می شود، می توان دریافت که تولید این محصولات بازیافتی بوده و از هدررفت قطعه های چوبی ریز جلوگیری می کند. از طرفی به دلیل اینکه ام دی اف ها از خرده چوب ها تولید شده اند، بسیار ارزان قیمت تر از چوب طبیعی هستند.

ویژگی های ام دی اف ۸ میل خام خارجی

• از ویژگی های ام دی اف ۸ میل می توان به مقاومت آنها در برابر خورده شدن توسط موریانه ها و حشرات موذی اشاره کرد.
• به دلیل ماهیت ساختاری محکمی که دارد، می توان این تخته های چوبی را در مصارفی که نیاز به اتصالات مختلف دارد، به کار برد.
• با انتخاب ام دی اف ۸ میل برای مصارف چوبی، می توان طرحی از چوب را داشت در حالی که مبلغ بسیار پایین تری را پرداخت کرد.
• در صورتی که دانه ای بر سطح ام دی اف 8 میل وجود داشته باشد، این تخته ها در هنگام ایجاد سوراخ ها یا قرار گرفتن زیر ماشین آلات مختلف دچار ترک شده و آسیب می بینند. از طرفی به دلیل اینکه این چوب ها سطح بسیار صافی دارند، می توان روکش های چوبی مختلف و لمینت را به آن متصل کرد.

ام دی اف خام ۸ میل

قیمت ام دی اف 8 میل

یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت ام دی اف میزان ضخامت آنهاست. در مورد ام دی اف 8 میل می توان که با توجه به اینکه مساحت مورد نظر مشتری چقدر باشد، هزینه های مربوط به این قطعات چوبی متفاوت خواهد بود.
تراکم ام دی اف ها نیز بر قیمت آن تاثیرگذار است. در واقع هرچه تراکم مورد نظر بیشتر باشد، تخته چوبی از مقاومت بالاتری برخوردار بوده و در نتیجه گران قیمت تر است. چسب ها و مواد افزودنی به کار رفته برای تولید این قطعات چوبی نیز از دیگر معیارهای هزینه های مربوط به ام دی اف 8 میل است.