نکاتی در مورد طراحی دکوراسیون رستوران

طراحی دکوراسیون رستوران

رستوران یکی از مکان‌هایی است که بسیاری از افراد در آن حضور می‌یابند و هیچ‌گاه هیچ رستورانی خالی از افراد مشتاق نیست، اما رونق سکه این رستوران‌ها، غیر از کیفیت غذا به کیفیتدکوراسیون داخلی رستوران نیز بستگی دارد. برای دکوراسیون رستوران خود می‌توانید ایده‌های تازه‌ای به کار ببندید تا فضایی متفاوت داشته باشید. رستوران مکانی است که نیاز به آرامش دارد ، یعنی مکانی است که باید حس آرامش را منتقل کند . برای داشتن دکوراسیونی متفاوت و منحصر باید کمی تدبیر و هوشمندی داشته باشیم و به اصول معماری و طراحی دقت کنیم . اصول بنیادین هر معماری و سازه ای کمک می کند دکوراسیون داخلی متفاوت و خیره کننده ای داشته باشیم . چیدمان مناسب ، روح را نوازش می دهد و آرام می کند . به چند نمونه اشاره می‌کنیم:

ام دی اف یلدیز

• برای مثال می‌توانید برای نورپردازی رستوران از لامپ‌های تزیینی استفاده کنید مانند لامپ‌های برنجی و از لامپ‌هایی استفاده کنید که بتوانید میزان نور آن را تنظیم کنید. نور کم برای محیط رستوران بسیار مناسب است. زیرا آرامش را به مشتریان منتقل می‌کند.
• برای دیوارها می‌توانید از دیوارپوش‌ های لوکس بهره بگیرید. دکوراسیون رستوران ، باید آرامش‌بخش باشد. رنگ را مناسب و هماهنگ انتخاب کنید. بسته به نوع رستوران و غذاخوری می‌توانید از رنگ‌های سنگین، مانند قهوه‌ای شکلاتی، قهوه‌ای آجری یا رنگ‌های شاد و درخشنده استفاده کنید.
• از قفسه‌های باز استفاده کنید.
• قفسه‌هایی را در دیوارها تعبیه کنید تا اشخاص هنگام غذا خوردن بتوانند به مواد مورد نیاز برای عوض شدن طعم غذایشان دسترسی داشته باشند، مانند انواع ادویه‌ها و انواع سس‌ها.
• صندلی‌های مناسبی برای رستوران و غذاخوری خود انتخاب کنید. بسته به نوع طراحی داخلی می‌توانید صندلی‌هایی در طرح‌های متفاوت انتخاب کنید (ساده، سنتی، مدرن و…)
• از کف‌پوش‌های مناسب در رستوران خود بهره بگیرید.
در طراحی رستوران خود، از چیدمان آثار هنری غافل نشوید. آثار هنری در جذب نگاه‌ها و لذت روح، طوفان می‌کند.

دکوراسیون رستوران