نهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون در زنجان

نهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون در زنجان

زنجان – ایرنا – نهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی و پنجمین نمایشگاه صنایع چوب، یراق آلات وابسته همزمان با اولین نمایشگاه ماشین آلات و صنایع وابسته از امروز/دوشنبه/ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان آغاز به کار کرد.

نهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون در زنجان

محمد فاطمی سرپرست سایت نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه تا 13 شهریور جاری برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 16 تا 22 برای بازدید از آن به محل دایمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان مراجعه کنند.
وی اظهار کرد: فضای عمومی این نمایشگاه ها هشت هزار و 100مترمربع بوده و در فضای چهار هزارو 500 مترمربعی غرفه بندی شده است.
سرپرست سایت نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان گفت: این نمایشگاه توسط شرکت نمایشگاهی میلاد مبتکر شرق برگزار می شود.
فاطمی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی محصولات جدید در زمینه مبلمان و دکوراسیون داخلی، آشنای با آخرین دستاوردها ارایه شده از سوی شرکت کنندگان، شناخت نیازهای مشتری، افزایش کیفیت تولید، رسیدن به شاخص استانداردها، آشنایی و تبادل تجربیات شرکت ها با یکدیگر در یک مکان مناسب و زمان کوتاه برشمرد.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه 70 شرکت داخلی از استان های مختلف کشور اعم از زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و نماینده کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا و آلمان در زمینه ماشین آلات تجاری و cnc دکوراسیون داخلی و خارجی، نوارلبه، یراق آلات، مواد اولیه و درب حضور دارند.