معرفی هایگلاس DIALUX-مجموعه پریم لاین-PREMLINE

ام دی اف پریم لاین مجموعه ای است جوان در ایتالیا ، متخصص در زمینه تولید پنلهای های گلس با ویژگی هایی فوق العاده از جمله ضد خش بودن ، مقاوم در برابر لکه ، که سازگار با محیط زیست و پوششی بدون استفاده از PVC است. نوع طراحی پنل های پریم لاین و الگو و طرح هایی که عرضه میکند مناسب برای مصارف طراحی داخلی به ویژه طراحی فضای مسکونی و فضاهای تجاری است.

هایگلاس DIALUX  مجموعه پریم لاین PREMLINE

هایگلاس دیالوکس DIALUX دیالوکس یک محصول اکولوژیکی، ضد خش، پانل براق برای مبلمان.هایگلاس دیالوکس DIALUX پانل های براق برای طرح های مدرن شده است. براقی این پانل ها بگونه ای است که دربرخورد بانور درخشش خاصی را درپی خواهد داشت.
DIALUX یک پنل کامل است که با اخرین تکنولوژی روز ساخته شده است. چند منظوره بودن و تطبیق پذیری بالای این پنل ها باعث می شود تا برای هرمحیطی مناسب باشد و بشدت سازگار با محیط زیست باشد : در خانه برای ایجاد زیبایی درعین سادگی، اتاق خواب و عناصر حمام که در آن محیط اطراف به لطف این پانل های براق زیبا بنظر میرسند ،همچنین زیبایی منحصربفردی را به دکوراسیون آشپزخانه میدهد تا فردی که درطول روز در آن محیط مشغول بکار می باشد لذت ببرد.DIALUX محصولی متمایز است و درعین زیبایی و خاطره انگیز بودن با محیط زیست سازگار است.

ام دی اف پریم لاین PREMLINE

مشخصات فنی هایگلاس دیالوکس DIALUX

• ضدخش بودن
این پنل ها بگونه ای طراحی شده اند که درمقابل خش و خط بشدت مقاومت بالایی دارند.
درساخت هایگلاس DIALUX یک لایه پلی استر درروی ام دی اف یا اچ دی اف یا نئوپان های این شرکت درنظرگرفته شده است تا بتواند مقاومت خوبی از خود نشان دهد.
پنل های DIALUX براقیت بالا درعین ضدخش بودن را برای شما فراهم میکند که درطول زمان از بین نخواهد رفت و حفظ خواهد شد.
شما باخرید پنل های DIALUX گام آسان و بلندی برای تهیه محصولی براق ، زیبا ، ضدخش برای مدت زمان طولانی درعین صرفه جویی در پول و هزینه های خود برمیدارید.
• جذب گرد و غبار ندارد
پنل های DIALUX بسیار آسان تمیز می شوند.
الکترواستاتیک پراکنده شده از سطح این پنل ها ، باعث تمیزی آن میشود.
این کمک می کند تا در محیط های خشک ، گرد و غبار جذب نشود و تمیزبماند.
• ضذ آب و ضد لکه
پنل های DIALUX ضد لک هستند و براحتی سطح براق آنها با مواد شوینده معمولی تمیز و براق می شود.
سطح پنل های DIALUX بسیار متراکم می باشد. همین امر باعث میشود تا این پنل مقاومت خوبی در مقابل لکه و آلودگی داشته باشد و درعین حال بسیار آسان تمیز بشود.
این پنل ها را می توان با هرمواد شوینده ای که بطور معمول در خانه استفاده می شود پاک و تمیز کرد.هر نوع جوهری را میتوان با هرحلالی مثل استون تمیز کرد بدون اینکه نگران به خطر افتادن روشنایی و براقیت سطح ورق باشید.
• دوستدار محیط زیست
پنل های DIALUX از مواد کاملا رایگان پی وی سی ساخته شده است
شرکت پریم لاین PREMLINE خط تولیدی فوق العاده طراحی کرده که درعین برخورداری از آخرین سطح تکنولوژی درراستای حفظ محیط زیست می باشد.
استفاده از مواد پی وی سی در صنعت مبلمان بدلیل تاثیر بد برمحیط زیست منع شده است.
ما در پریم لاین PREMLINE همگی بر حفاظت از محیط زیست و اهمیت این قضیه معتقدیم و برحفظ محیط زیست برای نسل های آینده می کوشیم.