كفپوش‌هاي چوبي ادمونتر

كفپوش‌ چوبي ادمونتر-City Floor

كفپوش‌ چوبي ادمونتر ساختاري سه‌لايه و با كيفيت دارد. اين ساختار سه‌لايه ويژه، از يك لايه فوقاني، يك لايه متقاطع مياني و يك لايه تحتاني تشكيل شده است كه سبب ايجاد يك‌نواختي در تنش‌هاي بوجود آمده در كفپوش (پاركت) مي‌گردد. پايداري ابعاد و يكنواختي اين ساختار در برابر عوامل خارجي بسيار بي‌نظير و فوق‌العاده است.ترويج و توسعه جنگل‌هاي پايدار: براي توليد پاركت‌هاي عريض ادمونتر، تنها از الوار‌هاي چوبي برداشت شده از جنگل‌هاي پايدار (داراي گواهينامه PEFC) استفاده شده است. ترويج اين جنگل‌هاي پايدار سبب توسعه جنگل‌هاي طبيعي،‌ حفظ تنوع زيستي حيوانات و گياهان، مديريت دقيق جنگل‌ها و همچنين حفاظت از محيط طبيعي گردشگري مي‌گردد.
گواهينامه IBR: گواهنامه IBR توسط موسسه مستقل ساختار بيولوژي در روزنهايم آلمان، به‌دليل عدم آسيب‌رساني اين محصولات به سلامتي و محيط‌زيست، صادر گرديده است.
30 سال گارانتي: STIA ضمانت‌نامه‌اي 30 ساله به همراه كفپوش‌هاي خود ارائه مي‌نمايد كه تمام عيوب پنهاني ناشي از مواد اوليه و يا فرايند توليد را در‌ بر مي‌گيرد.

كفپوش‌ چوبي ادمونتر-City Floor

كيفيت الوار: تنها 2 درصد يك درخت، كيفيت و شايستگي لازم جهت تبديل شده به كفپوش (پاركت) ادمونتر را دارد.
كنترل كيفيت: از مرحل دسته‌بندي اوليه تا تحويل كفپوش، محصولات ادمونتر در مجموع 15 مرحله كنترل كيفيت را پشت سر مي‌گذارند.
انواع روش نصب: كفپوش‌هاي (پاركت‌هاي) ادمونتر به‌صورت فاق و زبانه و نيز به‌صورت سيستم قفلي قابل ارائه و نصب مي‌باشند.

كفپوش‌ چوبي ادمونتر-Classic softwood

ادمونتر داراي 7 سري كفپوش (پاركت) مطابق با سليقه‌هاي مختلف مي‌باشد.
City Floor
شركت ادمونتر با توليد مجموعه City Floor مدرن در ابعاد 1200×120 ميلي‌متر، وارد عصر جديدي شده است. پاركت‌هاي چوبي City Floor با ابعاد مناسب به فضاي شما شكلي سنتي، شيك و معاصر مي‌بخشند.مجموعه City Floor مانند تمام مجموعه‌هاي ديگر ادمونتر از ساختار سه‌لايه تشكيل شده است كه لايه فوقاني از چوب سوزني‌برگ و يا پهن‌برگ به قطر 4 ميلي‌متر، لايه مياني از چوب سوزني‌برگ متقاطع و لايه تحتاني از چوب سوزني برگ به قطر 4 ميلي‌متر تشكيل شده است. ابعاد الوار‌ها را در شكل مقابل مشاهده مي‌كنيد.

Classic softwood
مجموعه سوزني‌برگ‌هاي كلاسيك گزينه‌اي است تمام عيار براي افرادي كه مي‌خواهند فضايي گرم و راحت براي منازل خود ايجاد نمايند. قرن‌هاست كه سوزني‌برگ‌ها در خانه‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرند. تنوع طبيعي رنگ در كاج سفيد و كاج سياه اروپايي به هر فضايي، گرما و شخصيت مي‌بخشد. پاركت‌هاي سوزني‌برگ‌، علاوه بر اينكه براي نصب در محيط‌هاي سنتي و ساده بسيار مناسب به نظر مي‌رسند، مي‌توانند ظرافتي طبيعي و جلوه‌اي منحصر‌بفرد به خانه‌هاي مدرن و امروزي بببخشند. ساختار سه لايه‌ و با كيفيت اين محصولات كه از لايه‌هاي فوقاني و تحتاني همجنس تشكيل شده است، پايداري فوق‌العاده‌اي را براي اين كفپوش‌ها به ارمغان مي‌آورد. به‌دليل وجود عرض‌هاي مختلف در سوزني‌برگ‌هاي ادمونتر، اين مجموعه براي مواردي كه نصب آن‌ها نيازمند عرضي تصادفي است، ايده‌آل به نظر مي‌رسد. در گذشته،‌ اين روش نصب خاص، كه به «شيوه خانه‌هاي اربابي» معروف مي‌باشد، در قصر‌ها، خانه‌هاي اربابي و رعيتي بسيار معمول بوده است.
Classic hardwood
مجموعه Classic Hardwood مخصوص افرادي است كه انتظارات زيادي از پاركت‌هاي خود دارند،‌علاوه بر كيفيت الوار‌ها، اين مجموعه طيف بسيار گسترده‌اي از رنگ‌ها و طرح‌ها را شامل مي‌شود. لايه فوقاني و تحتاني اين كفپوش‌ها (پاركت‌ها) از يك نوع چوب ساخته شده اند و اين امر باعث استقامت پاركت‌ها و حفظ تعادل طبيعي آنها شده است.
كفپوش‌ چوبي ادمونتر-Antico
مجموعه Bond2 از الوار‌هاي اتريشي بدست آمده و بوسيله فرآيند حرارت‌دهي جايگزين الوارهاي حاره‌اي شده است. تنوع در رنگ و ابعاد از مزاياي اين مجموعه به‌شمار مي‌آيند. مجموعه 2Bond توانسته است نظر معماران، متخصصان كفپوش و پيمان‌كاران را به خود جلب كند و آنها را متقاعد سازد كه اين مجموعه گزينه‌اي است با كيفيت بالا كه مي‌توان از آن در فضا‌هاي مسكوني و تجاري استفاده كرد.
اين مجموعه داراي ساختاري دو لايه است كه لايه فوقاني آن از چوب سوزني‌برگ و يا پهن برگ به قطر 4 تا 6 ميلي‌متر و لايه تحتاني آن از چوب سوزني برگ تشكيل شده است. ابعاد الوار‌ها را در شكل مقابل مشاهده مي‌كنيد.
Antico
مجموعه آنتيكو ادمونتر، گزينه‌اي است تمام عيار براي افرادي كه مي‌خواهند كفپوش (پاركت) دلخواهشان زيبايي پاركت‌هاي دست‌ساز قديمي را داشته باشد. روش‌هاي منحصر‌بفرد بكار گرفته شده جهت كهنه نمودن و قديمي‌سازي اين كفپوش‌ها (پاركت‌هاي چوبي)، به آنها زيبايي و جذابيت چوب‌هاي قديمي و اصيل كه در طي ساليان متمادي به صورت با شكوهي پير و سالخورده گرديده، بخشيده است. الوار‌هاي چوبي آنتيكو در عين حال كه در فضاي داخلي قصر‌ها، خانه‌هاي اشرافي و بنا‌هاي تاريخي بسيار آرماني و بي‌همتا به نظر مي‌رسند، مي‌توانند به بسياري از خانه‌هاي مدرن و املاك تجاري نيز جلوه و نمايي برازنده و ممتاز بخشند.
كفپوش‌ چوبي ادمونتر-Mocca
Mocca
Admonter Mocca مجموعه‌اي ست نفيس و بي‌همتا از پاركت‌هاي چوبي که طيف وسيعي از رنگ‌هاي تيره – که در حال حاضر بسيار مورد تقاضا مي‌باشند – را شامل مي‌شود. ما با بهره‌گيري از فرآيند حرارت‌دهي مبتکرانه و منحصربفرد خود، توانسته‌ايم چوب‌هاي عريض اروپايي را در رنگ‌هايي بسيار گرم و باشکوه عرضه نماييم. به‌طور معمول حرارت دادن چوب در دمايي بيش از 200 درجه سانتي‌گراد، سبب تيره‌تر شدن رنگ چوب مي‌شود. با تنظيم شدت و مدت زمان حرارت‌دهي، رنگ‌هاي تيره متفاوتي قابل دستيابي است. اين فرآيند طبيعي، ما را قادر ساخته است تا دامنه انتخابي گسترده‌اي از کفپوش‌هاي تيره رنگ را بدون استفاده از هرگونه مواد شيميايي و يا رنگي، ارائه نماييم.