قرنیز پی وی سی(PVC)

ابعاد قرنیز پی وی سی :

نام قرنیز : پی وی سی /PVC
ضخامت قرنیز پی وی سی: ۸-۱۶ میلیمتر
ارتفاع قرنیز پی وی سی: ۵-۱۲ سانتیمتر
طول قرنیز پی وی سی: ۳۶۶ میلیمتر

انواع قرنیز پی وی سی:

یکی از انواع قرنیز های پر طرف دار که برای ساخت و دکوراتیو اماکن مسکونی یا تجاری استفاده می‌شود، قرنیز pvc است. قرنیز پی وی سی در طرح و رنگ چوب و طرح های ساده موجود می باشند و به دلیل براق بودن زیبایی فوق العاده به منازل شما می بخشند . قرنیز پی وی سی در دو نوع قرنیز پی وی سی توپر وقرنیز پی وی سی توخالی(داکتی) تولید می شود.طول هر شاخه قرنیز پی وی سی ۲.۸۰ تا ۳ متر ، ضخامت آن ۵ یا ۸ میلی متر و ارتفاع آن در ۳ اندازه ۷، ۹ و ۱۱ سانتی است.

قرنیز پی وی سی توپر:

قرنیز PVC توپر یا قرنیز پلی استایرن پس از نصب ظاهری شبیه به قرنیزهای ام دی اف و چوبی دارد، با این تفاوت که کمی براق تر و درخشنده تر است.

مزایای قرنیز پی وی سی توپر:

• قیمت مناسب
• مقاومت بالای قرنیز PVC در برابر آب و رطوبت
• ضد حشره و آنتی باکتریال
• قابل شستشو بودن
• عدم ایجاد گرد و غبار ناشی از برشکاری در هنگام نصب
• عدم پریدگی و آسیب دیدن گوشه ها پس از نصب

قرنیز پی وی سی تو خالی :

قرنیزPVC تو خالی دارای فضای خالی در قسمت پشت می باشد که معمولا برای عبور دادن انواع سیم و کابل کاربرد دارد و شیوه نصب آن نیز متفاوت است.به این صورت که ابتدا شاسی پشت قرنیز روی دیوار نصب و سپس قسمت اصلی قرنیز با فشار روی شاسی سوار می شود.
تفاوت دیگری که قرنیز پی وی سی تو خالی با سایر قرنیزها دارند در نحوه اتصالات آنها در گوشه ها و محلهای فارسی بر می باشد که با یک قطعه زانویی مانند به هم متصل می شوند.

قرنیز ام دی اف

قیمت قرنیز پی وی سی:

قرنیز پی وی سی برحسب میزان ارتفاع و طرح دار یا ساده بودن قیمت متفاوتی دارند. علاوه بر این کیفیت و نوع قرنیز نیز بر قیمت تاثیر گذار است. هرچه قطر قرنیز بیشتر باشد و از مواد با کیفیت‌تری در ساخت آن استفاده شود قیمت آن افزایش می‌یابد. قرنیر pvc در مقایسه با دیگر قرنیزهایی که در ساخت و سازها استفاده می‌شوند قیمت مناسب‌تری داشته و از محبوبیت بیشتری برخوردار است از همین رو در مقایسه با دیگر قرنیزها به طور گسترده‌تری استفاده می‌شود.

قرنیز پی وی سی

مزایای قرنیز PVC:

قرنیز پی وی سی همچون نمونه‌های مشابه دیگر از مزایا و معایب متعددی برخوردار است .

ضدآب بودن قرنیز پی وی سی

یکی از نکات بسیار مهمی که در مورد قرنیز پی وی سی برجسته است ضد آب بودن آن ها می باشد. این این قرنیزها به دلیل متریال پلمیری، سازگاری کامل با محیط های با رطوبت بالا را دارد. به همین دلیل در قسمتهایی از ساختمان که در معرض رطوبت بالا قرار دارند می توانید از این قرنیز ها استفاده کرد.

دوام و استحکام بالای قرنیز PVC

این قرنیز ها خود از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و در مدت طولانی دچار خشکی ساختاری و شکنندگی نمی شود. علاوه بر این ساختار آن ها به گونه‌ ای است که خاصیت ضربه پذیری نیز دارد. البته این بدین معنا نیست که کاملاً در برابر ضربات مقاوم هستند اما تا حد بسیار زیادی می تواند ساختار خود را در مقابل تنش های محیطی حفظ کنند.

تنوع بالای رنگ

قرنیز دیوار پی وی سی در رنگ ها و طرح های بسیار متنوع هستند.این طیف گسترده رنگ باعث می شود تا پاسخگویی هر نوع ذوق و سلیقه ای باشد.

نصب بسیار آسان قرنیز دیوار پی وی سی

این نوع قرنیز دیوار مراحل نصب چندان پیچیده ای را ندارد. بنابراین یکی از مهم‌ترین مزیت آن ها قابلیت اجرای سریع می باشد. برش هایی که ممکن است در برخی مواقع روی قرنیز پی وی سی اجرا کنیم به راحتی قابل انجام است و نیاز به هیچ گونه تجهیزات مکانیکی خاصی نیست. تمامی زوایا مانند ۴۵ درجه و ۹۰ درجه که معمولاً روی قرنیز دیوار pvc اعمال می شود به راحتی توسط یک برش ساده قابل اجرا می باشد.