طراحی دکوراسیون فست‌فود

دکوراسیون داخلی فست‌فود

دکوراسیون فست‌فود می‌تواند در جذب مشتری و رونق و شکوفایی فست‌فود بسیار حائز اهمیت باشد. هر مکانی بسته به نوع خدمات ارائه دهنده و شرایط آن، نیاز به دکوراسیون و چیدمانی خاص دارد دیزاین فست فود و رستوران ها یکی از حساس ترین مباحث در طراحی دکوراسیون داخلی است. با ایجاد یک دکوراسیون زیبا و جذاب در محیط فست فود می توانید مشتری هایی زیادی را به سوی مغازه تان جلب نمایید علاوه براین غذا خوردن در محیطی زیبا و جذاب باعث سرگرمی و نشاط مشتریان می شود و لذت خوردن غذا را برای آن ها چند برابر می کند.

طراحی دکوراسیون فست‌فود

دکوراسیون داخلی فست‌فود

دکوراسیون داخلی فست‌فود باید به گونه‌ای باشد که لحظاتی آرامش‌بخش و دلنشین برای مشتریان رقم بزند. توجه به المان‌های داخلی نیز بسیار حائز اهمیت است. انتخاب نوع کفپوش، رنگ‌ها، دیوارپوش، نور و نورپردازی، اکسسوری‌ها و غیره بسته به فضای داخلی و مقیاس فست‌فودتان است . رنگ دیوارها و رنگ دکوراسیون را منطقی انتخاب کنید. اگر فضای فست‌فودتان کوچک است، می‌توانید از رنگ‌های خنثی استفاده کنید، اگر فضای فست‌فودتان بزرگ است می‌توانید از رنگ‌های گرم استفاده کنید. برای مثال، برای رنگ دیوارهای فست‌فودتان،‌از رنگ آبی استفاده نکنید، چراکه رنگ رخوت است و در هنگام غذا خوردن اشتها را کاهش می‌دهد، اما اگر از آبی جوهری و خاکستری یا آبی جوهری و فیروزه‌ای استفاده می‌کنید، این معضل کاملا حل می‌شود. استفاده از رنگ نارنجی در فست‌فود بسیار مناسب است، چراکه این رنگ گرم است و اشتها را افزایش می‌دهد. برای طراحی فست‌فود می‌توانید از صندلی‌های راحتی به رنگ شاد استفاده کنید. استفاده از میزهایی که زیر آن با گل‌های خشک تزیین شده است بسیار مهیج و لذت‌بخش است و شور را به روح مشتریان می‌پاشد.

دکوراسیون داخلی فست‌فود

دکوراسیون خارجی فست ‌فود

برای کف‌پوش‌ها می‌توانید از کف‌پوش سنگی یا هر نوع کف‌پوش دیگری متناسب با نوع طراحی داخلی‌ تان استفاده کنید. دیوارکوب‌ها را فراموش نکنید. در فضاسازی و زیباسازی بسیار مناسبند. نور و نورپردازی از المان‌هایی است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد. نور مناسب سبب ایجاد شوق برای حضور مشتریان در فست‌فودتان می‌شود . دکوراسیون فست‌فود خود را با کمی ابتکار مسحورکننده کنید.امروزه بیشتر خانواده های ایرانی به صورت هفتگی و یا ماهانه برای صرف ناهار، شام و یا میان وعده ای سریع و متفاوت به فست فودها مراجعه می کنند در این بین طراحی دکوراسیون داخلی فست فود علاوه بر کیفیت غذا و نحوه برخورد کارکنان، از مهمترین عوامل جذب مشتریان بیشتر است.

دکوراسیون خارجی فست ‌فود