صفحه کابینت تمام چوب یا چوبی

صفحه كابينت چوبی :

یکی از صفحه کابینت های پر طرفدار، صفحه کابینت چوبی یا صفحه کابینت تمام چوب می باشد. صفحه کابینت چوبی به روشهای مختلف ساخته می شود که در زیر به اختصار توضیح داده می شود:

صفحه کابینت فینگر جوینت

صفحه کابینت فینگر جوینت بسیار زیبا هستند و از مزایای مقاوم در برابر رطوبت، رنگ پذیر بودن، طبیعی بودن و استفاده از چوب‌های پرتی برخوردار هستند. در ایران صفحات فینگر جوینت از چوب راش، ساپلی، بلوط، گردو، ایروکو، کاج، اکاسیا تولید می شود.فینگر جوینت ورق یک لایه چوبی است که با اتصال تکه چوب‌های طبیعی ساخته می‌شود . ورق فینگر جوینت برخلاف نئوپان و ام دی اف، دارای ساختار تمام چوب است و طبیعی بودن چوب در آن کاملاً مشهود است.
صفحه کابینت فینگر جوینت چون دارای عرض ۱۲۲ سانت می‌باشند، به راحتی می‌توان تمام عرض مورد نیاز را از این ورق چوب فینگر جوینت ساخت.

صفحه کابینت اسلب چوب

ورق‌های چوبی به دست آمده از برش طولی چوب، شرایط را برای استفاده به‌عنوان صفحه کابینت چوبی را فراهم می‌کند. که به آنها صفحه کابینت اسلب گفته می شود.اکثر اسلب های موجود در بازار برای عرض‌های 60 تا 70 سانتی متر می باشد.
این صفحه‌ها نیز زیبا هستند و از مزایای، استحکام و بادوام، ضد حریق، ضد رطوبت و ضد قارچ، خاصیت ارتجاعی در ضربه و عدم آلودگی محیط و یا برگشت مجدد به محیط می باشد.

مزایای صفحه کابینت تمام چوب::

• عمر طولانی و تجدید رنگ صفحه کابینت چوبی
• می‌توان تمام اشکال هندسی متقارن یا غیر متقارن را با صفحات چوبی فینگر جوینت برش داد.
• در صفحات چوبی، اجرا کننده می‌تواند انواع ابزارهای لبه را بخصوص لبه گرد به آن بزند.
• ترمیم پذیر بودن مزیت دیگر صفحه چوبی فینگر جوینت است.