شرکت دارکوب شرق

  • نام مدیر :

    محمدرضا حاجی محمدی

  • ایمیل مدیر :

    Mr.hajimohamadi@yahoo.com
  • مسئول فروش :

  • ایمیل مسئول فروش :

    Mr.hajimohamadi@yahoo.com
  • تلفن :

    77657613-4
  • فکس:

    77657613-4
  • موبایل :

  • آدرس :

    تهران،مرزداران ابتدای جلال آل احمد،خیابان شایق کوچه نهم

  • آدرس سایت :

    www.darkoobshargh.com
  • رزومه :

    شرکت دارکوب شرق فعالیت خود را در زمینه تولید ام دی اف و صفحات کابینت آغاز نموده و با یاری خداوند متعال توانسته است موفقیت های پر افتخاری را بعنوان یکی از بهترین عرضه کنندگان فرآورده های چوبی از جمله ام دی اف هایگلاس Aysik ، صفحه کابینت Nice Tops ، و نوار لبه PVC از آن خود کند.
    دارکوب شرق تولید کننده ام دی اف هایگلاس آی شیک می باشد که این ام دی اف از نوعی چوب مصنوعی (مهندسی) تولید شده از ذرات چوب خورد شده می باشد که با استفاده از چسب ، واکس یا رزین بصورت ورق تحت فشار و حرارت تولید شده است. ام دی اف هایگلاس دارکوب شرق بعنوان یکی از پر مصرف ترین فرآورده های چوبی کاربرد داشته و به مراتب محکم تر و سبک تر از چوب های رشته ایست. اگر شما از ام دی اف مورد نظر خود انتظار عمر طولانی دارید، ناگزیر به کسب آگاهی و مشاوره هستید؛ دارکوب شرق تولید کننده انواع ام دی اف با تعریف یک سری معیارها جهت تشخیص ام دی اف خوب شما را در انتخاب درست و عملکرد صحیح محصول راهنمایی میکند و آماده ارائه هرگونه مشاوره به شما مشتریان گرامی میباشد .
    دارکوب شرق توانسته در طول این سالها با فعالیت در زمینه فرآورده های چوبی، به تولید صفحه کابینت نایس تاپس با مغز ام دی اف بپردازد و همچنین با تولید و عرضه این محصول شیک و بادوام در زمره بزرگترین تولید کنندگان صفحات کابینت با مغز ام دی اف گردد که این امر در کارنامه افتخارات دارکوب شرق خوش درخشیده است. در حال حاضر تمامی فروشندگان و مصرف کننده گان، این محصول را بصورت مستقیم از دارکوب شرق با قیمت بسیار عالی خریداری کرده و براحتی آن را در محل تحویل میگیرند که این امر حاصل تلاش تیم فروش متخصص و بازاریابان مجرب مجموعه بزرگ دارکوب شرق میباشد. کاربران گرامی این سایت نیز میتوانید برای خرید از طریق بخش تماس در همین سایت با مجموعه دارکوب شرق براحتی در ارتباط بوده و سفارشات خود را ارائه دهند.
    دارکوب شرق پس از تولید ام دی اف هایگلاس و صفحه کابینت، این بار به نیاز دقیق تر مشتریان در صنعت چوب توجه نموده و به تولید و عرضه محصول جدیدی در لیست خدمات خود با عنوان نوار PVC پرداخته که این نوار بعنوان پوشش بخش های برش خورده چوب جهت تمیزی و زیبایی کار مورد استفاده قرار میگیرد. دارکوب شرق نوار پی وی سی را در رنگ ها و حتی در اندازه های متفاوت تولید میکند و در حال حاضر در بازار چوب بسیار مورد توجه فروشندگان و سایر مصرف کنندگان قرار گرفته و باعث شده تا دارکوب شرق به تولید انبوه تری از این محصول جدید و توزیع آن به بازار بیاندیشد. کیفیت ، تنوع رنگ ، تنوع سایز و قیمت مناسب این محصول از جمله مواردی هستند که مشتریان را جلب و جذب این محصول نموده است.