شرکت تجارت درب متین

  • نام مدیر :

  • ایمیل مدیر :

    info@alpdoor.ir
  • مسئول فروش :

  • ایمیل مسئول فروش :

    info@alpdoor.ir
  • تلفن :

    77657613-14

  • فکس:

    77657613
  • موبایل :

  • آدرس :

    تهران،بلوار مرزداران،غرب به شرق،ساختمان نگین آسمان، پلاک 178

  • آدرس سایت :

    www.alpdoor.ir
  • رزومه :

    شركت تولیدی و بازرگانی تجارت درب متین از شركت های صاحب نام و پيشتاز در صنايع چوب و درب سازي در ايران مي باشد كه در سال 1386 با نام تجاری آلپ دُر (Alpdoor) فعالیت خود را در زمینه درب های داخلی ساختمان و ضدسرقت آغاز نموده است.اين شركت در زميني به مساحت 1000 مترمربع سالن تولید و 1000مترمربع سالن انبار با پشتوانه علمي و كادر مجرب و با استفاده از ماشين آلات روز دنيا در اين صنعت توانسته يكي از بزرگترين توليد كننده هاي درب های ساختمانی اعم از: درب های داخلی-درب های پرسی روکش MDF –HDF-HPL –ملامینه و درب های ضد آب با روکش PVC و همچنین تولیدکننده درب های ضد سرقت در سطح كشور میباشد.
    شرکت تجارت درب متین با برخورداری از توان نیروی انسانی مجرب و متخصص و خطوط تولید مجهز به ماشین آلات روز در زمینه تامین سفارشات مشتریان و نیاز مصرف کنندگان به تولید درب های ضدسرقت و آپارتمانی از منابع داخلی و واردات مواد اولیه از خارج از کشور مینماید. تداوم و استقرار ارائه خدمات با کیفیت عالی و دقت به رعایت استانداردهای جهانی کالا و خدمات و جلب رضایت مندی مشتریان از اهداف متعالی مدیریت و کارکنان شرکت تجارت درب متین می باشد.
    دربهای ضد سرقت چینی که با ابعاد استاندارد 105*205 و 105*210 با بازشوی مفید 90 تا 92 سانتیمتر موجود می باشند که در دو مدل MDF و استیل در بازار ایران موجود می باشند. البته مدلهای 1.5 لنگه با ابعاد استاندارد 120*210 در بازار موجود می باشند.ضخامت ورق رویه درب های ضد سرقت چینی در بازه ی 0.4 تا 0.8 میلیمتر می باشد. پایین بودن ضخامت ورق رویه درب موجب می شود که با کوچکترین ضربه فرورفتگی هایی در سطح درب ایجاد می شود و همچنین سطح درب به صورت مواج خواهد بود که البته موج شبکه بندی فلزی و مواد پرکننده داخلی درب ضد سرقت نیز در این امر موثر خواهد بود.همانگونه که در تمامی دربهای ضد سرقت چینی در محل نصب دستگیره و قفل ها با دو لایه شدن ورق رویه تقویت شده است ولی در صورتی که ضخامت رویه پایین باشد امکان خم کردن لنگه به وسیله اهرم وجود خواهد داشت و این مورد در مسائل ایمنی درب ضد سرقت بسیار موثر خواهد بود.
    بدلیل دولایه بودن ورق رویه در دربهای ضد سرقت در اطراف قفل، برخی از فروشندگان درب ضد سرقت متاسفانه این دو لایه بودن را به تمامی قسمتهای رویه درب تعمیم می دهد.البته اگر ورق چارچوب دارای ضخامت کمی باشد و با وزن لنگه درب تناسب خوبی نداشته باشد، افتادگی لنگه درب ضد سرقت را موجب می شود که درب به خوبی و روانی باز و بسته نشده و در اصطلاح نمی توان آن را ریگلاژ کرد.از نظر تعداد لولا تمامی دربهای ضد سرقت چینی موجود در بازار دارای 4 عدد لولا می باشند که به صورت مخفی می باشند که همین مورد به زیبایی درب ضد سرقت کمک بسیاری می کند و هم از نظر امنیتی احتمال اهرم کردن درب از سمت لولا را غیر ممکن میسازد.