سقف کاذب آشپزخانه چوبی

سقف کاذب آشپزخانه با ستون های چوبی

سقف کاذب آشپزخانه با ستون های چوبی

این نوع مدل سقف های چوبی بیشتر برای دکور آشپزخانه استفاده میشوند که کنار هم شده و طرح های زیبا پدید آورده اند. روی این سقف کاذب آشپزخانه فانتزی معمولا طرح های زیبا حکاکی شده است به صورتی که در این قسمت ها باعث زیبایی یک طرح و در نهایت زیبایی بصری خیره کننده ای می شوند. کمی عکس بالا را بهتر نگاه کنید.

سقف کاذب آشپزخانه با ستون های چوبی

سقف کاذب آشپزخانه برای سرویس های بهداشتی

به گفته کارشناسان و طراحان شیشه و طلق های رنگی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند از این سقف کاذب آشپزخانه می توانید در دکوراسیون فضاهای مختلف استفاده کنید، به طور مثال آن ها می توانند مهمان دیوارهای سرویس بهداشتی شما باشند.

سقف کاذب آشپزخانه برای دکوراسیون داخل اتاق ها و نشیمن ها

اگر قصد دارید تا از سقف کاذب آشپزخان تمام چوب برای دکوراسیون اتاق نشیمن استفاده کنید، می توانم به شما طرح های مختلفی را ارئه دهم، عکس بالا یکی از این طرح های است،تیرهای کشیده و مقطع که یک طرح دنباله دار روی آن کشیده شده است. این نوع طرح ها و داستان دنباله دارشان می تواند چشم هر بیننده ای را با خود همراه کند.

سقف کاذب آشپزخانه برای دکوراسیون داخل اتاق ها و نشیمن ها

سقف کاذب آشپزخانه با طرح لمبه آجری

یکی دیگر از طرح های جذابی که می تواند سقف کاذب آشپزخانه را به صورت یکدست و بدون درز نشان بدها استقاده از چوب های لمبه بدون درز که در بازار به آن لمبه آجری میگویند مهمان دکوراسیون داخلی خانهای تان کنید، لمبه طرح آجری است، من که به شخصه محو زیبایی این طرح شده ام.
مطمئن باشید با خیال راحت می توانید دیوارهای خالی و بدون روح خانه تان را به دست این نما های چوبی بسپارید و از معجزه آن ها لذت ببرید. البته این نوع طرح برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب ها هم بسیار مناسب هستند.

سقف کاذب آشپزخانه با چوب روسی شیار دار برای دکوراسیون داخل خانه

سقف کاذب با لمبه چوب روسی این نوع لمبه ها یکی از جذاب ترین انواع نمای چوبی فانتزی هستند که می توانند در دکوراسیون داخلی خانه مورد استفاده قرار بگیرند. این لمبه چوب ها کمی هم با عوامل فنگ شویی مطابقت دارند و حضورشان به شما کمک می کند تا حس بهتری در خانه را تجربه کنید.