رنگ چوب ترموود

فروش رنگ مخصوص چوب

ترمووود در برابر تمامی شرایط جوی مقاوم هستند و قبل از نصب نیاز دارند تا با رنگهای مخصوص ترمووود که از مشخصه های بارز آن مقاومت در برابر اشعه UV خورشید و جلوگیری از تغییر رنگ چوب می باشند رنگ شده و سپس نصب شوند.
این رنگها جزء عملیات تکمیلی ترمووود بوده و از هرگونه تغییر رنگ چوب جلوگیری مینماید.چوب یک ماده طبیعی با مزایای بسیار است، یک ماده طبیعی و زیبا و بسیار انطباق پذیر در فرآیندهای مختلف . چوبهای ترموود در برابر تمامی شرایط جوی مقاوم هستند و قبل از نصب نیاز دارند تا با رنگهای مخصوص ترمووود که از مشخصه های بارز آن مقاومت در برابر UVآفتاب و جلوگیری از تغییر رنگ چوب می باشند رنگ شده و سپس نصب شوند.

رنگ چوب ترموود

چوب‎ های ترموود از جنس کاج در برابر تمامی شرایط جوی مقاوم هستند و قبل از نصب نیاز دارند تا رنگ‎های مخصوص ترموود که از مشخصه‎های بارز آن مقاومت در برابر UV آفتاب و جلوگیری از تغییر رنگ چوب می‎باشند رنگ شده و سپس نصب شوند. این رنگ‎ها جزء عملیات تکمیلی ترموود بوده و از هر گونه تغییر رنگ چوب جلوگیری می‎نمایند. این رنگ‎ها پایه آب و جذبی بوده و دارای 20 پرده رنگی می‎باشند که تنوع بالای آن قدرت انتخاب مشتری را افزایش می‎دهد. چوب‎های ترموود از جنس زبان گنجشک (ASH) نیز در برابر تمامی شرایط جوی و آب و هوایی محیط‎های بیرونی مقاوم هستند ولی استفاده از Oil های شرکت teknos بر روی آن باعث مقاومت بسیار بالای آن برابر UV آفتاب و همچنین حفظ زیبایی آن می‎گردد.

فروش رنگ مخصوص چوب

رنگ ترمووود مقاوم در برابر آفتاب: چوبهای ترمووود از جنس کاج در برابر تمامی شرایط جوی مقاوم هستند و قبل از نصب نیاز دارند تا با رنگهای مخصوص ترمووود که از مشخصه های بارز آن مقاومت در برابر UVآفتاب و جلوگیری از تغییر رنگ چوب می باشند رنگ شده و سپس نصب شوند.این رنگها جزء عملیات تکمیلی ترمووود بوده و از هرگونه تغییر رنگ چوب جلوگیری می نماید. این رنگها پایه آب و جذبی بوده و دارای 80پرده رنگی می باشند که تنوع بالای آن قدرت انتخاب مشتری را افزایش می دهد.
رنگ‎های مخصوص چوب در محیط بیرونی (ترموود):
این رنگ‎ها در دو نوع پایه آب و پایه روغن تولید می‎شوند که هریک به شرح زیر می‎باشند:
رنگ‎های پایه آب:
این رنگ‎ها در در 20 طیف رنگی تولید می‎شوند که همگی آنها با توجه به پایه آب بودن، به عمق 2 تا 3 میلیمتر به سطح ترمووود نفوذ کرده و ضمناً هیچگونه لایه‎ای تشکیل نمی‎دهند که این امر مانع از پوسته شدن رنگ به مرور زن=مان در مقابل UV آفتاب می‎شود محل مصرف رنگ‎های پایه آب معمولاً برای چوب‎های دکوراتیو و نمای ساختمان و همچنین سازه‎های چوبی می‎باشد.

رنگ‎‎های پایه روغن:
این رنگ‎ها به صورت بی رنگ تولید شده و معمولاً برای کف محوطه‎های باز و یا سخت چوب‎ها به کار می‎روند و همچنین امکان استفاده با رنگ‎های پایه آب و ایجاد تنوع رنگی را نیز دارا می‎باشند. این رنگ‎ها مقاوم در برابر UV آفتاب بوده و ضمناً در مقابل کلیه شرایط جوی مقاوم می‎باشند و همچنین به گونه‎ای تولید می‎شوند که نقش و نگار چوب را از بین نبرده و تنها به صورت یه رنگ روی نقش زیبای ترموود قرار می‎گیرند.

این رنگ ها مقاوم در برابر UV آفتاب بوده و ضمنا در مقابل کلیه شرایط جوی مقاوم می باشند و همچنین به گونه ای تولید می شوند که نقش و نگار چوب را از بین نبرده و تنها به صورت یکنواخت روی نقش زیبای ترمووود قرار می گیرند .

قیمت رنگ ترموود

موارد مصرف :نما،استفاده داخلی/خارجی،نرده های بالکن،لبه های پشت بام ها،آلاچیق،تجهیزات باغ﴿مبل،صندلی،میزو…﴾،نرده،درها