دیوارپوش و سقف پوش اسپیلاین -Spline

دیوارپوش و سقف پوش اسپیلاین -Spline

دیوارپوش های spline یک محصول دکوراتیو است که در فضاهای مختلف ساختمان از آنها استفاده می شود و به صورت سه بعدی بوده و از پلیمرهای ABS که دارای مقاومت بسیار بالایی هستند تولید شده و در رنگ ها و طرح های مختلف قابل اجرا می باشند و با کمک نورپردازی های متنوع امکان ایجاد یک فضای جدید را ایجاد می کنند و جلوه ای ویژه و منحصر به فرد را خلق می کنند.

دیوارپوش و سقف پوش اسپیلاین -Spline

مشخصات فنی spline

قطعه های اسپیلاین دارای ابعاد 26*32 سانتی متر می باشد و هر متر مربع از آن تعداد 20 قطعه اسپیلاین را تشکیل می دهد. ضخامت هر قطعه از دیوارپوش های spline 3 میلی متر می باشد و به صورت کلی برجستگی آنها از سطح دیوار حداکثر تا 5/5 سانتی متر خواهد بود.

اجرای دیوارپوش های اسپیلاین

در زمان خرید قطعه های اسپیلاین یک پکیچ نور به همراه یک منبع تغذیه و ریموت کنترل به مشتری داده می شود تا بعد از نصب و اجرای این متریال بر روی دیوار یا سقف با استفاده از پیچ و مهره عملیات نورپردازی را اجرا نموده و با استفاده از ریموت کنترل جهت نور را نتظیم می کنند.

نوارهای SMD در SP LINE

زمان اجرای قطعه های SPLINE می توان به جای استفاده از ال ای دی از فناوری SMD که سیستم نورپردازی با چند رنگ می باشد استفاده نمود، زیرا این سیستم علاوه بر اینکه سیستمی پیشرفته می باشد زیبایی بیشتری را هم ایجاد می کند.
به دلیل اینکه در ساخت نوارهای SMD از هیت سینگ یا فین آلومینیومی استفاده شده است این امکان فراهم می شود تا تبادل حرارت با محیط به شکل بهتر و راحت تر انجام شود و این مسله باعث می شود تا طول عمر مفید خیلی بیشتر از شرایط معمولی شود.