دکوراسیون سرویس بهداشتی

دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک

حمام و سرویس بهداشتی دو مکان مهم در معماری داخلی به شمار می‌آیند. در خانه‌های کوچک، میزان فضا و اندازه این دو مکان، موجب ایجاد سردرگمی و دغدغه برای خیلی از افراد در دکوراسیون می‌شود، چراکه به دنبال متراژ کوچک ساختمان، متراژ این دو مکان نیز کوچک می‌شود. به همین علت جاسازی وسایل مربوط به این دو مکان سخت شده و نمای ناخوشایندی ایجاد می‌کند. برای حل این معضل در طراحی داخلی منزل چند راه‌حل پیشنهاد می‌شود:


دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک

۱- اگر خودتان مکان عناصر سرویس بهداشتی و حمام را تعیین می‌کنید، پیش از هر چیز در مکان و نحوه قرارگیری عناصر دقت کنید (روشویی، وان، دوش، سرویس فرنگی) . قرار گرفتن این عناصر در دکوراسیون داخلی باید در بهترین فضا و حالت قرار گیرد تا هم نمای این دو مکان بزرگ‌تر به نظر برسد و هم استفاده از آن دشوار نباشد.
۲- برای بزرگ‌تر شدن فضای این دو مکان می‌توانید از رنگ‌های روشن یا حتی کاغذدیواری‌ های روشن عمق‌دار استفاده کنید؛برای مثال می توانید از تابلوهایی که عمق دارد و خطای دید ایجاد کرده و فضا را بزرگ تر نشان می دهد نیز استفاده کنید.
۳- روش دیگر، استفاده از آینه‌های بیشتر است تا بعد بیشتری به فضا بدهد.
۴- ایجاد چند قفسه مخفی در این دو مکان در جاسازی ابزار مورد نیاز و پرهیز از شلوغی و بی‌نظمی کمک می‌کند و فضای خالی‌ترٰ محیط را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. بی‌نظمی و درهمی سبب ایجاد شلوغی ذهنی نیز می‌شود.
۵- استفاده از تابلوهای متناسب با رنگ و اندازه فضا نیز به زیبا شدن محیط کمک می‌کند، هم¬چنین قرار دادن گلدان و وسایل تزیینی نیز می‌تواند محیط را متفاوت کند.

دکوراسیون سرویس بهداشتی

از ورق سبک PVC می توان به ساخت کابینت های سرویس های بهداشتی ، حمام اشاره نمود.وزن کم و سبکی، رنگ پذیری و چاپ پذیری عالی، ابزارخوری فوق العاده، مقاومت در برابر شرایط جوی، مقاومت شیمیایی بالا، خم پذیری و حکاکی از جاذبه های استفاده از ورق های سبک PVC است.