دکوراسیون به سبک جهانی

دکوراسیون داخلی اتاق مدیرعامل

در دکوراسیون با حال و هوای جهانی ، بی‌توجهی به زمان و اصالت ملی در معماری صورت می گیرد که نگرشی خاص است که از خیزش‌های هنری اروپا در گذشته و حال، از کلاسیک و مدرن تا طرح‌های تجسمی امروزی ایتالیا و اسکاندیناوی الهام می‌گیرد اما با تمام این تفاسیر، این سبک می‌تواند دارای طرح‌های خاص و جاودانه‌ای از قبیل نقش‌های گلدار شرق دور در جنوب شرقی آسیا یا منبت‌کاری‌های روی چوب‌های ظریف لاک خورده باشد که جاودانه شود و نقشی نو در عالم طراحی زند. در طراحی به سبک جهانی، بیش از گلچین‌گرایی صرف، جهانی فکر کردن در فضاهای زندگی نوین در شیوه‌ای برتر و ظریف، مد نظر است و همین عامه اندیشی سبب توفیق در کار شده است.

طراحی دکوراسیون اتاق‌ ها

در دکوراسیون به سبک جهانی ،خلق یک فضا با اکسسوری های چشمگیر ، مانند به کار بردن اکسسوری های عتیقه‌ای و کلکسیونی بسیار حائز اهمیت و رایج است. در این سبک باید در نظر داشته باشید که چیدمان با هر سلیقه ای باید دارای هارمونی و هماهنگی بوده و از غنای منطقی برخوردار باشد. ترکیب اشیای زیبای منحصر به فرد و به کار گیری لوازم تزیینی خاص در ایجاد این سبک، بسیار پراهمیت و پررنگ است. در این سبک ، فلسفه «هرچه کمتر بهتر» در طراحی و دکوراسیون فضا های داخلی بسیار مهم است و این مهم را به ذهن می رساند که انتخاب اثاثیه و طراحی داخلی، کار بسیار ساده‌ای است و ما حتی قادریم با حجمی کم ، بعدی وسیع و چشم نواز خلق کنیم. در سبک جهانی روی احجام و اشیاء ظریف و کلاسیک، شایع و همه پسند تمرکز کنید. در این سبک از شلوغی و درهمی دوری کنید و با تفکیک کردن و تمایز قائل شدن بین اجسام ، تلفیقی کارآمد و مقبول خلق کنید. برای همسو شدن با چنین سبکی باید امروزی و همسو باشید. در دکوراسیون داخلی به سبک جهانی ، نکاتی را در نظر داشته باشید . اگر خواستار و خواهان خلوت و تنهایی در منزل هستید، برای استتار پنجره‌ها ، از پرده‌هایی با پارچه تیره و دوخت عمودی یا انواع کرکره‌های افقی با لامل‌های چوبی نازک و عمودی تیغه‌ای (لوردراپه) استفاده کنید.این نوع پوشش ، حریم خصوصی شما را کاملا حفظ می کند و به شما امنیت خاطر می بخشد. برای زندگی شهری ، دکوراسیون فضای داخلی با نگرش جهانی بسیار مناسب و مطلوب نظر است. انعکاس سبک شهری، در تجهیزات ظریف و زیبا و کیفیت هنری آن در آرایش به شیوه جهانی به روشنی آشکار است، به ویژه، حضور مجموعه‌های ارزشمند، موجب چشم‌گیرتر و دلنشین تر شدن شخصیت معماری داخلی می‌شود.

دکوراسیون اتاق‌

در دکوراسیون به سبک جهانی ، رنگ کرم قادر است فضایی مانند گالری های نمایش و پس‌زمینه‌ای شکیل برای نمایش ترکیب های ساده اشیا و تابلوهای نقاشی خلق کند. این نوع دکور و تزیین ، از مشخصات این گونه فضاهاست. در دکوراسیون به سبک جهانی ، برای کف اتاق‌ها از چوب‌های ضخیم واکس خورده یا پارکت که با فرش‌های کهنه و نفیس شرقی یا فرش‌های الوان از نوع Dhurric یا فرش‌هایی با طرح و نقش بربر پشمی (شهری باستانی در کنار رود نیل) است بهره بگیرید . این اکسسوری فضای گرمی را به هوای منزل شما می بخشد. نورپردازی که یکی از عناصر مهم و قابل توجه در دکوراسیون داخلی است می تواند در زیباسازی فضا ، غوغا کند. نورپردازی لکه‌ای به طور ماهرانه، چهره نمایشی گنجینه‌های شما را افزایش می‌دهد. نورهای ممتد در دکوراسیون به این سبک به گچ‌بری‌ها ، برجستگی ها و تو رفتگی‌های دیوارها و سقف‌ها شخصیت می بخشد، همچنین نورپردازی با انواع چراغ‌های حباب‌دار قدیمی یا کلاسیک نیز فضایی منحصر و خوش ساخت به منزل می بخشد .