دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب ایرانی

اتاق خواب شخصی ترین بخش خانه اس و در واقع پناهگاهی در برابر شلوغی و مشغله های خارج از خانه و زندگی روز مره اس. هر کسی با سلیقه شخصی خودش، اتاق خوابش رو دکور میکنه. در واقع ایده آل بودن دکوراسیون داخلی با توجه به سلایق افراد در ذهن هر شخص متفاوته. در این مطلب به اتاق خواب میپردازیم و اینکه چه مواردی در دکوراسیون اتاق خواب پر اهمیته. وقتی که تزیین یک اتاق خواب رو در ذهن داشته باشیم، نتیجه نهاییش باید تصویری به یاد ماندنی، زیبا و آرامش بخش باشه. رنگ، فضا و دکوراسیون مجموعه ای از خلق و خوی یک اتاق خوابه که باید به خوبی شناخته و رعایت بشن و وقتی کنار هم قرار میگیرن باید همچون قطعه ای شعر، روح رو نوازش کنه.

دکوراسیون اتاق خواب ایرانی

اولین نکته که کلا در دکوراسیون داخلی خیلی مهمه و همه میدونیم، آرامش هست. این اهمیت در اتاق خواب چند برابر میشه. چرا که قراره بعد از یک روز طولانی و پرمشغله، برای چند ساعت استراحتی کنیم و خستگی های روزمره از بدنمون خارج بشه. آرامش در اتاق خواب به خیلی چیزها بستگی داره. به لوازم، نوع چیدمان، رنگهایی که به کار میبریم و خیلی از نکات دیگه که کم کم راجع به شون صحبت میکنیم. لوازمی که برای اتاق خواب استفاده میکنیم و فرم و ویژگی هاش هم خیلی تاثیر گذاره.

 دکوراسیون اتاق خواب

اگر یک اتاق خواب بزرگ دارید و نمی‌خواهید تنها یک اتاق خواب بزرگ و زیبا باشد ، می‌توانید تغییراتی در چیدمان و دکوراسیون آن در نظر بگیرید، برای مثال فضایی برای نشستن، یک سرویس بهداشتی مناسب و گنجه‌هایی زیبا و منقش و جادار در آن طراحی کنید. در این اتاق خواب بزرگ می‌توانید با خریدن یک نیمکت یا صندلی راحتی یا کاناپه، یک مکان شخصی برای مطالعه خلق کنید. حتی می‌توانید در این اتاق خواب یک شومینه، محفظه نوشیدنی گرم یا سرد برای روزهای سرد زمستان و گرم تابستان در نظر بگیرید. در نهایت برای خود یک سرویس حمام شخصی در این اتاق در نظر بگیرید که بتوانید هر زمان که دلتان می‌خواهد و تا هر زمان، در این مکان باشید، جایی که مختص و منحصر به شماست.

همچنین می‌توانید یک وان حمام آرامش‌بخش و محفظه‌ای برای آرایش و خودآرایی برای یک استقلال کامل در نظر بگیرید و مطمئن شوید که یک گنجه بزرگ برای قرار دادن لباس‌های خود در این اتاق تعبیه کرده‌اید. اکنون اتاقی با تختخواب، کمد لباس، حمام و سرویس بهداشتی شخصی، محفظه نگهداری نوشیدنی، مکان دنج و خصوصی برای مطالعه و انجام کارهای شخصی دارید که دیگر شبیه یک سوئیت مجزا شده است. در دکوراسیون اتاق خواب ، نکته دیگری را در نظر داشته باشید و آن، تقارن و هماهنگی اکسسوری‌ها و رنگ‌هاست.