اهمیت طراحی دکوراسیون اداری

دکوراسیون داخلی اتاق مدیرعامل

دکوراسیون اداری در جذب مشتری و ارباب رجوع بسیار موثر است. اگر بخواهید با شرکتی همکاری داشته باشید، اولین چیزی که نظرتان را جلب می‌کند، نمای داخلی ساختمان و طرز چیدمان وسایل موجود است. در طراحی دفتر کار باید نحوه چیدمان مرتبط با نوع شغل باشد و بتواند تا حدی حس گیرایی را انتقال بدهد. داشتن محیطی بی نظم و آشفته، افراد را برای همکاری با شرکت اداری مدنظر منصرف می‌کند و برعکس اگر فضا شیک، خاص و منظم باشد، ذهن را کاملا برای همکاری متمرکز می‌کند.

دکوراسیون داخلی اتاق مدیرعامل

طراحی داخلی دفتر اداری

تعبیه یک صفحه ساده شیشه ای می تواند زیبایی و سیرکولاسیون فضا را دگرگون کند. به همین دلیل طراحان فضای فوق را با نگرشی ساده و ارزان به وجود آورده اند. به کار بردن شیشه های قدی دوغی رنگ که به وسیله حروف سنتی چینی (ماندارین)، روشی خلاقانه و اقتصادی برای طراحی دیوارها و جداکنند های پارتیشن بوده است. رنگ بر دکوراسیون داخلی تاثیر بسزایی دارند و این امر شامل دکوراسیون اداری هم می‌شود. رنگ‌ها بسته به نوع کار شرکت اداری و تجاری باید متفاوت باشد. هماهنگی در نوع رنگ و چیدمان در دکوراسیون اداری باعث جذب مراجع می‌شود و می‌تواند اثر لذت‌بخشی نیز بر کارمندان آن شرکت داشته باشد که این خود باعث افزایش سطح بازه کاری افراد می‌شود. میز منشی یکی از اولین چیزهایی است که لحظه ورود به چشم مراجع می‌رسد. این میز در جذب و قضاوت مراجع بسیار تاثیرگذار است و می‌تواند شخصیت مکان اداری را بشناساند.

دکوراسیون اتاق ریاست

می‌توانیم به جای استفاده و کاربرد از میزهای اداری و مشابه، از طرح‌های متفاوتی بهره مناسب با حرفه آن مکان بهره ببریم. مثلا می‌توانیم نمای ظاهری میزها را متناسب با آن صنف تزیین کنیم. میز منشی در دکوراسیون داخلی می‌تواند طرحی از کار باشد، مثلا برای شرکت ساختمانی، طرحی از ساختمان، غذایی طرحی از مواد اولیه غذایی و به همین صورت. سعی کنید از رنگ‌های هماهنگ استفاده کنید. در فضاهای کوچک، قدرت اعمال سلیقه برای دکوراسیون اتاق اداری کاهش می‌یابد، زیرا فضا اجازه اعمال نظر در سطح گسترده را نمی دهد.

برای داشتن دکوراسیونی منحصر و آرامش بخش سعی کنید از میزهای کوچکتر با قفسه‌های بیشتر استفاده کنید و یا روی دیوارها قفسه‌هایی برای جا دادن وسایل مورد نیازتان تعبیه کنید. حتما از رنگ روشن برای دیوارها استفاده کنید. همچنین سعی کنید آیینه بزرگی در اتاق قرار دهید تا فضا را بزرگ‌تر و دلبازتر جلوه دهد. برای دکوراسیون اداری در فضای بزرگ باید نوع چیدمانی را در نظر گرفت که بتواند فضای مناسبی ایجاد کند و خالی بودن فضا احساس کسالت و سردی ایجاد نکند. در طراحی دکوراسیون فضاهای بزرگ سعی کنید از رنگ‌های گرم و با ابهت استفاده کنید. دکوراتیو با وسایل و دکوری‌های کلاسیک را فراموش نکنید. دیوارکوب‌های نفیس نیز در زیبایی و برجسته سازی فضا نقش مهمی را ایفا می‌کنند. همچنین نورپردازی مناسب فضا را گرم، دلنشین و خیره کننده می‌کند.