اطلاعاتی در مورد درب اچ دی اف

درب اچ دي افhdf، درب اچ دی اف hdfارزان، درب اچ دی اف hdf اتاق، درب اچ دی افhdf ساختمان، درب اچ دی اف hdf، قیمت درب اچ دی افhdf

در اچ دی اف

اچ دی اف در صنعت درب به سه صورت مورد استفاده قرار می گیرد:
الف) اچ دی افبه صورت ورق مسطح
این ورق ها دارای ضخامت 3میلی متر می باشند که در حین تولید به وسیله غلطک شیارهای مشابه طرح چوب بر روی آن ایجاد می شود و درنهایت بر روی آن یک لایه آستر سفید پاشیده می شود.
امکان ایجاد طرح های متنوع و نامحدود به وسیله دستگاه CNC روی این ورق وجود دارد.
ب)اچ دی اف های قالب گیری شده
در این روش اچ دی اف به شکل خاصی که در پرس به آن داده می شود تولید شده و همانند روش قبل روی آن شیارهای طرح چوب ایجاد می شود این ورق ها با ضخامت 3 میلی متر و تقریبا در طرح 6 طرح مختلف و جود دارد.
ورق های اچ دی اف قابلیت رنگ پذیری دارند.رنگ شده درب های اچ دی اف از زیبایی خاصی برخوردارند.
پ) اچ دی اف های روکش شده(PVC,HPL )
ورق های اچ دی افرا می توان با روکش های ملامینه HPL روکش کرد همچنین این محصول را می توان به وسیله پرس ممبران روکش PVC کرد.

درب اچ دي افhdf، درب اچ دی اف hdfارزان، درب اچ دی اف hdf اتاق، درب اچ دی افhdf ساختمان، درب اچ دی اف hdf، قیمت درب اچ دی افhdf

درب اچ دی اف برای چه فضاهایی مناسب است؟

استفاده از درب اچ دی اف بیشتر برای اطاق خواب و سرویس های بهداشتی می باشد اما به واسطه چگالی بالای ورق اچ دی اف واستحکام خوب آن می توان از درب اچ دی اف برای درب ورودی آپارتمان ها نیز استفاده کرد .البته پیشنهاد می شود در صورت استفاده از ورق مسطح برای درب ورودی دو ورق 3میل اچ دی اف روی هم پرس شود.انجام این کار باعث می شود هم استحکام درب اچ دی اف به میزان قابل توجهی بالا بود هم عمق شیار های CNC نیز افزایش یابد که به زیبایی کار می افزاید.
با توجه به قیمت مناسب و استحکام بالا استفاده از درب اچ دی اف در ساختمان ها طی 10 سال اخیر بسیار زیاد شده( مخصوصادرباچ دی اف قاب دار) است و همین امر باعث شده مصرف کننده های نهایی به دنبال درب های جدید تری باشند هر چند بعضی از این درب ها عمر مفید کمتری دارند .لذا برای ایجاد تنوع می توان با استفاده از ورق های مسطح و استفاده از دستگاه CNC می توان تنوع طرح درب اچ دی اف را نامحدود و مطابق با هر سلیقه ای ارائه داد.

قیمت درب اچ دی اف ،فروش درب اچ دی اف،قیمت درب hdf