استاندارد AC در پارکت لمینیت

پارکت لمینت فلورپن

امروزه پارکت لمینت ها یکی از محبوب ترین کفپوش ها برای انتخاب خانه های ما ایرانیان می باشد . مهمترین گام برای انتخاب پارکت لمینت تعیین سطح دوام آن می باشد پس باید پارکتی انتخاب کنیدکه به میزان تردد شما در منزل یا محل تجاری شما سازگاری داشته باشد .پارکت لمینت دارای استانداردی می باشد که به AC معروف است ، این استاندارد بر حسب میزان تردد بر روی پارکت در مکان های مختلف می باشد.استاندارد AC به شما این امکان را می دهد که لمینیتی مناسب با فضا و میزان ترددی که دارید انتخاب کنید.

پارکت لمینت زنیت

انواع استاندارد AC :

۱- استاندارد AC1 : لمینیت هایی که دارای این استاندارد هستند تنها مناسب اماکن کم تردد در منزل مانند اتاق خواب می باشند.
۲- استاندارد AC2 : این نوع پارکت لمینت را باید در اماکن مسکونی با تردد متوسط مانند اتاق نشیمن ، غذاخوری و … استفاده کرد.
۳- استاندارد AC3 : لمینیت های دارای استاندارد AC3 مناسب اماکن مسکونی پر تردد مانند راهروها ، آشپزخانه و … می باشد ، همچنین از این نوع پارکت لمینت برای اماکن تجاری کم تردد مانند دفاتر کار نیز استفاده می شود.
۴- استاندارد AC4 : اگر شما از آن دسته افراد هستید که در منزل تردد زیادی دارید ، پارکت لمینت های دارای استاندارد AC4 بهترین گزینه برای شما می باشد . همچنین از این نوع لمینیت برای اماکن تجاری کم تردد مانند دفاتر کار نیز استفاده می شود.
۵- استاندارد AC5 : این نوع پارکت لمینت مناسب اماکن بسیار پرتردد تجاری و اداری می باشد . ( مانند سینماها ، آمفی تئاتر ، مراکز همایش و … )

پارکت لمینت زنیت