کفپوش پی وی سی ال جی -LG

کفپوش ال جی LG flooring

کفپوش ال جی ( LG) سوپریم و برایت یکی از برندهای معروف کفپوش Pvc در ایران ساخت کشور کره با استانداردهای روز جهانی عرضه می شود.
کفپوش ال جی از جنس (pvc) پی وی سی و به صورت رولی می باشد. طرح های کفپوش ال جی شبیه چوب و پارکت و دارای تنوع زیادی می باشد. ابعاد هر رول 20 متر طول در 2 متر عرض و ضخامت 1،8 میل می باشد . در بیش از 10 طرح و رنگ متنوع می باشد. زیبای و جلوه طبیعی آن از جمله نکات شاخص کفپوش pvc ال جی ( LG) می باشد. استفاده از کفپوش ال جی در محیط های مسکونی و اداری پرتردد به علیت کیفیت بالای این محصول در کنار قیمتی مناسب و رقابتی رایج و رو به افزایش است. جنس این کفپوش از PVC و بصورت تایل‌های استاندارد عرضه می‌شود.
طرح سوپریم این کفپوش دارای لایه ضد باکتری می باشد و در برابر مواد شوینده و حلال مقاوم است به همین دلیل نظافت آن بسیار ساده و مناسب برای مکان هایی مناسب بیمارستان می باشد.
از ویژگی‌های این کفپوش می‌توان به مقاومت بالا در برابر رطوبت و خاصیت ضد آب بودن ، سهولت نظافت به دلیل لایه شفاف روی روکش ، دوام بالا به دلیل مواد اولیه با کیفیت ( مواد جدید و نه بازیافت شده ) ، خاصیت ضد خش ، ضد سایش ، ضد حرارت و… اشاره نمود.