کفپوش پی وی سی اسمارت -Smart

کفپوش پی وی سی اسمارت -926C

کفپوش اسمارت( Smart )یکی از برندهای معروف کفپوش Pvc در ایران ساخت کشور تایوان با استانداردهای روز جهانی در دیجی پارکت با بهترین قیمت عرضه می شود…
کفپوش اسمارت از جنس ( pvc)پی وی سی و به صورت تایلی می باشد. طرح های کفپوش اسمارت شبیه چوب و پارکت و دارای تنوع زیادی می باشد. ابعاد هر تایل 90 سانت طول در 15 سانت عرض و ضخامت 2میل می باشد . متراژهرکارتن کفپوش پی وی سی اسمارت 3.34مترمربع میباشد(هرکارتن حاوی 25عددتایلمی باشد.( این کفپوش با کمترین ابزار و وسایل قابل نصب بر روی کف بوده و از نصب فوم سایلنت و همچنین واکس پس از نصب بی نیاز می باشد .
کفپوش اسمارت در بیش از 10 طرح و رنگ متنوع می باشد. زیبای و جلوه طبیعی آن از جمله نکات شاخص کفپوش pvc اسمارت می باشد. استفاده از کفپوش اسمارت در محیط های مسکونی و اداری پرتردد به علیت کیفیت بالای این محصول در کنار قیمتی مناسب و رقابتی رایج و رو به افزایش است. جنس این کفپوش از PVC و بصورت تایل‌های استاندارد عرضه می‌شود.
از ویژگی‌های این کفپوش می‌توان به مقاومت بالا در برابر رطوبت و خاصیت ضد آب بودن ، سهولت نظافت به دلیل لایه شفاف روی روکش ، دوام بالا به دلیل مواد اولیه با کیفیت ( مواد جدید و نه بازیافت شده ) ، خاصیت ضد خش ، ضد سایش ، ضد حرارت و… اشاره نمود.